فروش دی آمونیوم فسفات در قرچک

Diammonium phosphate-1
Diammonium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قدمت قرچک با است.ناد به‌ تپه‌های باستانی فردیس و کوره پزخانه‌ی موجود در اطراف این شهرستان به شش هزار سال قبل از میلاد تخمین زده می‌شود. در کیلومتری قرچک در روستای پردیس آثاری از عصر آهن کشف شده است.. تپه‌ای شش هزار ساله که مامن ساخت‌ ابزارهای متمدن و زندگی گروهی بوده است.. سفال‌های زیبا در کنار کوره‌های تولید سفال، چرخ سفالگری که با شاخ حیوانات ساخته شده و گورستان عصر آهن در این تپه به چشم می‌خورد. این تپه جز آثار به ثبت رسیده ملی نیز می‌باشد. تپه میل پوئینک در روستای پوئینک قرچک نیز به ثبت فهرست آثار ملی رسیده و قدمت آن به دوران سلجوقیان باز می‌گردد.

آب و هوا و ترافیک قرچک تهران، تفاوت چندانی با خود شهر تهران ندارد. البته به دلیل اینکه قرچک، در خارج از بافت پایتخت واقع شده است.، از لحاظ کیفیت آب و هوا کمی بهتر از شهر تهران است.. آب و هوای شهر قرچک، بیابانی و خشک است. و به همین دلیل در فصل های گرم سال، گرمای شدیدتری نسبت به تهران دارد. همچنین، در روزهای سرد سال، سرمای قرچک، خشک و است.خوان سوز است.! 

سافت اینجا اولین دایرکتوری جامع صنعت انفورماتیک ایران است. که با هدف معرفی همه ارکان و ابعاد انفورماتیک ایران شامل محصولات و خدمات نرم افزاری و سخت افزاری، رزومه شرکت های فعال این حوزه و معرفی کارفرمایان شاخص راه اندازی شده است..


برای تولید دی آمونیوم فسفات، آمونیاک و اسید فسفریک است.فاده می شود. این ماده یک دانه کوچک همگن است. که تو در آن / سانتیمتر است.. رنگ کودک از خاکستری تا زرد روشن متفاوت است. و شامل نیتروژن %، مورد نیاز گیاهان برای رشد و ایجاد سبزی، اکسید فسفر % که به گیاهان برای رشد انرژی می‌دهد و در متابولیسم شرکت می‌کند.

بنابراین، افزایش pH خاک اطراف گرانول‌های DAP یک اثر موقتی است.. این افزایش اولیه در pH خاک در مجاورت کودهای DAP می‌تواند بر واکنش‌های فسفات و مواد آلی خاک تأثیر بگذارد. مقدار مصرف این کود فسفاته برای هر گیاه، متفاوت است.. برای گیاهان باغی یا زراعی، با توجه به کمبود گیاهان به عناصر مغذی و شرایط خاک، می‌توان از کود DAP مایع است.فاده کرد.

مقدار مصرف این ماده با توجه به نوع محصول متفاوت است..توجه نمایید که این ماده باید در فاصله ی سانتی متری نسبت به دانه به خاک اعمال شود، مگر نه می تواند به دلیل افزایش پی اچ در اطراف آن سبب ایجاد آسیب های شدید به گیاه شود.توجه نمایید که مقدار گوگرد در این ماده بسیار اندک است.(حدود . درصد) و در محصولاتی که نیاز به گوگرد بیشتری دارند مانند کانولا، نمی تواند مفید باشد مگر آنکه با کود های سولفاته ای مانند آمونیوم سولفات مخلوط شود.



( فروش ) های دیگر