فروش دی آمونیوم فسفات در لواسان

Diammonium phosphate-1
Diammonium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


غار لوخمیره که با اسامی دیگری همچون زندان‌خانه لار یا روخمیره نیز شناخته می‌شود، در دو کیلومتری شمال غرب روستای برگ جهان در منطقه لواسان قرار دارد. این غار که طول آن به حدود متر می‌رسد، ابعادی به بزرگی دو متر در دو متر دارد. چندین غار کوچک در این منطقه به چشم می‌خورد که اغلب با غار لوخمیره‌ اشتباه گرفته می‌شوند. معیار تشخیص غار اصلی را می‌توان صخره‌ برجسته‌ مقابل آن دانست که در سایر غارها دیده نمی‌شود.

اصطلک لواسان در کنار بلوار امام خمینی شهر لواسان و در دامنه کوه ورجین قرار گرفته است.. عسلک یکی از مرتفع‌ترین محله‌های شهر لواسان است. و در ارتفاع بالای دو هزار متر از سطح دریا قرار گرفته است.. عسلک، نام محله لاکچری لواسان است.. خانه‌های این محله ویلایی بوده و طراحی خاص و خیره کننده‌ای دارند. دید این محله عالی و مشرف به کل شهر لواسان و سد لتیان است.؛ بنابراین مردم لواسان عسلک را بهترین جای لواسان برای زندگی می‌دانند.

یکی از اولین جاهای دیدنی در سفر به لواسان گردنه قوچک است.؛ اما چرا باید از این گردنه دیدن کنیم؟ گردنه قوچک گردنه‌ای است. که تهران را به منطقه شمیرانات و جاهای دیدنی لواسان متصل می‌سازد. علاوه بر این در اینجا شاهد پارک جنگلی لواسان هم هستید. البته لواسان چند پارک جنگلی دارد و این پارک را با نام پارک جنگلی قوچک هم می‌شناسند.


تجزیه و تحلیل شیمیایی خاک، فقدان برخی مواد خاص برای تعیین مقدار دقیق آن را نشان می دهد. فسفات دی آمونیوم به عنوان یک پوشش عالی برای درختان کوچک، گیاهان بیمار و ضعیف بسیار مفید است.. بوته ها (انگور فرنگی، تمشک، توت) مواد افزودنی را به خوبی جذب می‌کنند.

این ترکیب برای تغذیه گیاه بسیار مهم است.؛ زیرا در محصولات کشاورزی با وسعت بالا، اثر آغازین رشد را ایجاد می‌ کند. محتوای نیتروژن بالا در این کود، آن را به یک افزودنی ایده آل تبدیل می کند که در مرحله اولیه رشد، به این ماده غذایی نیاز دارند. این کود، حلالیتی بالا در آب دارد و پاسخی سریع به لقاح را برای محصول شما تضمین می ‌کند. همچنین می ‌توان این کود را قبل یا در حین کشت، است.فاده کرد. چراکه پس از حل شدن کود در خاک، pH محلول در خاک، گرانول را به طور موقت قلیایی می ‌کند.

با وارد شدن  دی آمونیوم فسفات به خاک، ph آن افزایش می‌یابد. اما پس از مدت طولانی شروع به کاهش ph و افزایش اسیدیته خاک به دلیل اکسید شدن آمونیوم به ازت می‌کند. فروش دی آمونیوم فسفات برای است.فاده در همه محصولات زراعی و زینتی است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر