تولید و ساخت دی آمونیوم فسفات در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Diammonium phosphate-1
Diammonium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


دی آمونیوم فسفات که با نام DAP نیز شناخته می‌ شود، بسته به فرمولی که با آن ساخته شده، کاربردهای مختلفی دارد. به عنوان مثال می ‌توان دی آمونیوم فسفات (--) را نام برد که برای تقویت محصولات گیاهی است.فاده می‌ شود یا (--) که به تولید مخمر کمک می‌ کند. کودی مانند دی آمونیوم فسفات این اجازه را می‌ دهد تا هر نوع گیاهی بدون توجه به شرایط آب و هوایی که در منطقه آن حاکم می‌ باشد، رشد کافی داشته باشد. این کود گزینه عالی برای افزودن مواد مغذی اساسی به همه محصولات کشاورزی شما است. که برای رشد بهینه آن، ضروری است.. کود دی آمونیوم یک کود ایده آل برای بسیاری از محصولات زراعی مانند چغندر، گیاهان علوفه ای (علفزارها)، دانه ذرت، سیلاژ ذرت، جو دوسر، سیب زمینی، آفتابگردان، سویا و گندم است.. در ادامه بیشتر با دی آمونیوم فسفات و اهمیت این ترکیب آشنا خواهید شد.

با وارد شدن  دی آمونیوم فسفات به خاک، ph آن افزایش می‌یابد. اما پس از مدت طولانی شروع به کاهش ph و افزایش اسیدیته خاک به دلیل اکسید شدن آمونیوم به ازت می‌کند. فروش دی آمونیوم فسفات برای است.فاده در همه محصولات زراعی و زینتی است.فاده می شود.

در این روش، یک سیستم شستشو به عنوان یک راکتور اولیه است.فاده می شود، در نتیجه ظرفیت بارگیری تولید کل مجموعه دستگاه ها را تا حد زیادی بهبود می بخشد. اسید فسفریک و آمونیاک به سرعت واکنش می دهند و زمان واکنش کوتاه است.، بنابراین فسفات های محلول در سیترات کمتر تولید می شود و محتوای فسفر محلول در آب در یک محصول زیاد است.. تمام گرمای واکنش وارد فرآیند کار دانه بندی می شود تا به اندازه کافی از گرمای واکنش برای تبخیر آب است.فاده شود، بنابراین مصرف انرژی سیستم کم است. و است.فاده از گرمای واکنش بهتر است..



( تولید و ساخت ) های دیگر