فروش دی آمونیوم فسفات در پردیس

Diammonium phosphate-1
Diammonium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.

من نزدیک به سه سال هست که منزلم رو در خیابان نیروی هوایی تهران فروختم و یه آپارتمان خوب در فاز پردیس خریدم محل کارم تهرانه و هر روز میرم و برمیگردم از هواش و خلوتیش راضیم و از امکاناتش که روز بروز بهتر میشه و از مردمان خوبش اگر قصد خرید دارید عجله کنید چون من فکر میکنم تا چند وقته دیگه کسی نمیتونه دیگه به این راحتی خرید کنه

شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.


با توجه به وجود بالای ترکیبات فسفر، رشد فعال سیستم ریشه فراهم می شود و مقاومت آنها در برابر بیماری‌ها، آفات و تاثیرات نامطلوب محیطی افزایش می‌یابد. از دلایل خرید دی آمونیوم فسفات این است. که این کود، کیفیت و کمیت محصول را بهبود می‌بخشد.

برای تولید دی آمونیوم فسفات، آمونیاک و اسید فسفریک است.فاده می شود. این ماده یک دانه کوچک همگن است. که تو در آن / سانتیمتر است.. رنگ کودک از خاکستری تا زرد روشن متفاوت است. و شامل نیتروژن %، مورد نیاز گیاهان برای رشد و ایجاد سبزی، اکسید فسفر % که به گیاهان برای رشد انرژی می‌دهد و در متابولیسم شرکت می‌کند.

دی آمونیوم فسفات پودری حاوی ترکیبات فسفات است. که به راحتی توسط خاک و گیاهان جذب می‌شود. ریشه ها مداوم در حال رشد هستند و تاثیر مثبتی بر تغذیه کیفیت ساقه، رنگ سبز و طعم دارد. یک اثر مثبت دیگری که دارد میوه ها شکل یکسان پیدا می‌کنند د و با حجم زیادی از تفاله و طعم مشخص، متمایز می شوند.



( فروش ) های دیگر