تولید و ساخت دی آمونیوم فسفات در پیشوا

Diammonium phosphate-1
Diammonium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن

پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.

ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..


همانطور که پیشتر نیز گفته شد این محصول به طور عمده در تهیه کود های کشاورزی است.فاده می شود، اما در صنایع غذایی هم برای بهبود فرآیند تخمیر در تولید شیر یا پنیر کاربرد دارد. ویژگی جالب این ماده جلوگیری از آتش گیری بوده به طوریکه در تولید محصولات اطفاء حریق و کنترل آتش نیز است.فاده می شود به این صورت که با پاشیدن آن روی مرتع یا محل مورد نظر، گسترش آتش به آن نواحی متوقف می شود.

گیاهان گلخانه‌ای سالانه دو بار با دی آمونیوم فسفات مایع برای گلدهی فراوان و زیبا آبیاری می‌شوند. برای مزارع آیش و خاک های سبک باید با دوز مناسب از دی آمونیوم فسفات مایع است.فاده کرد. اصولا کود برای کاشت، غنی‌سازی خاک، ذخیره سازی در دوره رشد و باروری است.فاده کرد.

کیفیت محصول را بهبود می‌بخشد و زمان رسیدن را کوتاه میکند، آب % به عنوان کود حاوی فسفر، دی آمونیوم فسفات در خاکهای اسیدی موثر است.. جایی که سایر پوشش ها قادر به کنار آمدن نیستند، با خرید دی آمونیوم فسفات و است.فاده از آن در دراز مدت میتوان جایگزین مواد شیمیایی در محصولات کشاورزی باشد. از کود دی آمونیوم فسفات در بهار و پاییز است.فاده می‌شود. در بهار این ماده را به اندازه یک قاشق غذاخوری روی زمین به مساحت یک متر مربع پراکنده و سپس آبیاری می کنیم.



( تولید و ساخت ) های دیگر