مشاوره و اجرا دیزل ژنراتور در اسلامشهر

diesel generator-1
diesel generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از محوطه های باستانی اسلامشهر، تپه مافین آباد است. که قدمت آن به هزار سال پیش از میلاد میرسد و دیگری تپه نظام آباد است. که بیش از هفت هزار سال قدمت دارند و از شاخص های تمدن قبل از اسلام به شمار می روند. تا کنون حدود اثر باستانی از این شهرستان در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است..

  صاحب کتاب «اختران فروزان ری و طهران» () در خصوص تاریخچه و شجره ی امامزاده این بزرگوار تا امام حسن مجتبی (علیه السلام) هفت پدر فاصله است.، و قبر این بزرگوار و برادرش ابوالحسن علی الاصغر در روستای ششکلو مزار معتبریست؛ و گمان نگارنده این است. که اصل آن لقب «ششدیو» پدر این دو بزرگوار است. که در کنار یکدیگر واقع شده اند. امامزاده محمد ششدیو اولین امامزاده ای است. که به این قریه نازل شده است. و سکونت نموده، و ممکن است. بانی تأسیس آن قریه خود آن جناب بوده باشند، و بدین سبب روستا نام خود را از ایشان اخذ کرده است.. مؤلف در ادامه آورده است. که سید محمد ششدیو دارای هفت پسر بوده اند: )ابوهاشم حسین؛ ) ابوطالب محمد؛ ) ابوالعباس احمد (مانکدی)؛ ) حمزه (که اولادی نداشته)؛ ۵) الناصر عیسی؛ ) ابوطالب حسین؛ ) ابوزید حسن القاری (شهید در خراسان).  قدمت: دوره قاجاریه &#; پلان:مدور و پوشش گنبد پله ای &#; مصالح: خشت و اندود کاهگل : قدمت: دوره قاجاریه &#; پلان:مدور و پوشش گنبد پله ای &#; مصالح: خشت و اندود کاهگل  

  قدمت: دوره قاجاریه &#; دیوارچینه های بلندی برای ایجاد سایه و ممانعت از تابش نور خورشید &#; واقع در بافت قدیمی روستای علی آباد(احمد آباد مستوفی) به ابعاد متر قطر داخلی و ارتفاع متر می باشد : قدمت: دوره قاجاریه &#; دیوارچینه های بلندی برای ایجاد سایه و ممانعت از تابش نور خورشید &#; واقع در بافت قدیمی روستای علی آباد(احمد آباد مستوفی) به ابعاد متر قطر داخلی و ارتفاع متر می باشد    


کنترل پنل دیزل ژنراتور از ابزار های متعددی برای کنترل و نظارت اجزای مختلف ژنراتور گازوئیلی است.فاده نموده است. از این ابزار برای سنجش میزان فشار روغن موتور ژنراتور و درجه حرارت مایع سرد کننده نیز است.فاده می شود. پانل های کنترل را می توان با سوئیچ انتقال اتوماتیک (ATS) برای حفظ تداوم قدرت الکتریکی ترکیب کرد. تشخیص قطع برق هنگامی که شبکه شما با قطعی مواجه است. توسط این بخش صورت می گیرد. با این سیگنال های کنترل پنل موتور ژنراتور شروع به فعالیت می کند. بسته به نوع دیزل ژنراتور مورد است.فاده، ممکن است. کنترل پنل گرمکن (موتور دیزل) برای زمانی تنظیم شود و پس از آن ژنراتور با است.فاده از است.ارتر خودکار، شروع به کار بنماید.

به هم وصل شدن یک موتور با آلترناتور در اصطلاح کوپلینگ یا کوپله ژنراتور نامیده می‌شود. فابریک بودن کوپله اگر متعلق به یک برند معتبر نظیر کامینز پاور Cummins Power انگلستان باشد، مزیت قابل توجهی در خرید ژنراتور دیزلی برق محسوب می‌شود.

از طرف دیگر، همان طور که قبلا نیز اشاره شد، عدم دسترسی به شبکه برق در مکان‌های دور افتاده و یا پروژه‌های کاری نیازمند برق و همینطور نیازمندی‌های حمل و نقل، دیزل ژنراتور را به تنها گزینه ممکن برای فعالیت در شرایط خاص تبدیل می کند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر