فروش دیزل ژنراتور در بازار لاله زار

diesel generator-1
diesel generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مخزن سوخت معمولا دارای ظرفیت کافی برای روشن نگه داشتن این محصول به مدت میانگین تا است.. در مورد دیزل ژنراتور کوچک، مخزن سوخت، بخشی از پایه شاسی است. یا در بالای قاب نصب شده است.. برای است.فاده از این کالا در زمینه تجاری، ممکن است. نیاز به احداث و نصب یک مخزن سوخت خارجی در کنار این محصول باشد.

با وجودی که گاز طبیعی از سایر سوخت‌ها ارزان‌تر است.، اما باید توسط کامیون به محل است.فاده منتقل شود که می‌تواند هزینه‌های عملیاتی را بالا ببرد. یک ژنراتور گاز طبیعی خروجی کمتری نسبت به ژنراتور دیزلی هم سایز دارد که شاید لازم باشد تا سایز ژنراتور را یک سایر بزرگ‌تر انتخاب کنید تا نتیجه‌ای مشابه به دست آورید. ژنراتورهای گاز طبیعی یک انتخاب عالی به‌عنوان منبع برق بک‌آپ برای ارائه‌دهندگان تکنولوژی هستند.

هوایی که توسط موتور تنفس می شود حاوی گرد و خاک و ذرات معلق دیگری است. که به تدریج با وارد شدن به داخل موتور، موجب آسیب دیدگی جدی آن خواهد شد (گیر کردن سوپاپ ها، خاک گرفتگی اطراف سوپاپ ها، خط و خراش دیواره سیلندر و پیستون ها و غیره). در موتور های کشاورزی، صنعتی و راهسازی که در شرایط گرد و غبار و نامناسبی کار می کنند تصفیه هوای ورودی به موتور اهمیت بیشتری پیدا می کند و با ورود کمترین مقدار آلودگی به داخل سیلندر ها به مرور سبب آسیب جدی به آنها خواهد شد. به طور مثال یک موتور چهار سیلندر در ساعت کاری حدود ۸ کیلوگرم هوا مصرف می کند که وجود فیلتر ها و تصفیه کننده های هوا را تصدیق می کند.



( فروش ) های دیگر