مشاوره و اجرا دیزل ژنراتور در بهارستان

diesel generator-1
diesel generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در سال شمسی مجسمه‌ای معروف به فرشته آزادی در میدان بهارستان نصب شد. این مجسمه با هزینه شخصی سردار اسعد بختیاری برای مجلس خریداری شده بود. مجسمه فرشته آزادی در این طرح در حال کشتن دیو است.بداد در زیر پای خود است. و در دست راست فرشته شمشیر و در دست چپ وی مشعلی از روشنایی قرار داشت. این مجسمه بعد از انقلاب ۵ مدتی با تغییر پوشش باقی بود و سپس از میدان بهارستان برداشته شد.

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:

مجسمه برنزی رضاشاه در سال در مرکز میدان بهارستان بر پایه‌ای مزین به چهار ستون هخامنشی، روی صفحه‌ای نصب شد. در حوادث سال اولین مجسمه‌ای که در تهران سرنگون شد، مجسمه رضاشاه در میدان بهارستان بود. اما بعد از آن در سر جای خود قرار گرفت و تا سال ۵ برقرار بود. بعد از پیروزی انقلاب ۵ مجسمه رضاشاه از میدان بهارستان برداشته شد.


برای افزایش طول عمر ژنراتور می توان زمان سنج می است.فاده کرد. زمان سنج، مدت زمان مصرفی را مشخص می کند. داشتن دانش در زمینه مسائل الکتریکی باعث رعایت نیازمندی های ایمنی در هر موتور می شود. است.فاده از یک همکار یا تکنسین حرفه ای در هنگام سرویس ژنراتور برای حفظ ایمنی شخصی نیز ضروری می باشد. ملاحظاتی برای جلوگیری از آتش سوزی در هنگامی بالا رفتن دمای ژنراتور نیز باید در نظر گرفته شود. به منظور جلوگیری از آتش سوزی، از ریخته شدن روغن روی زمین اجتناب شود. نصب ژنراتور ها باید در محلی دور از خانه های مسکونی باشند (برای کاهش آلودگی صوتی و هوا در محل سکونت).

تغییرات در سیستم های الکترونیکی، مانند ژنراتور گازوئیلی توسط نوسات و سیگنال های الکتریکی قابل سنجش می باشد. این سیگنال ها توسط یک سری ابزار الکتریکی از تمام دستگاه جمع آوری می شوند و در پردازشگر مرکزی مورد محاسبه و کنترل قرار می گیرند. پردازش حاصل بر روی تعداد محدودی از پارامتر های خاص انجام می شود. هر گونه تغییرات دستگاه با توجه به این پارامتر ها قابل نظارت می باشد.

شارژ باتری توسط دیزل ژنراتور می بایست با دقت بسیار بالا و متناسب با ولتاژ آن صورت پذیرد. اگر عقربه ولتاژ بسیار پایین است.، باتری ها تحت شارژ می باشند. اگر عقربه ولتاژ شناور بسیار زیاد باشد، عمر باتری را کوتاه می کند. شارژر های باتری معمولا جهت جلوگیری از خوردگی از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند. ولتاژ DC خروجی شارژر باتری برای هر سلول . ولت است. که ولتاژ سنج دقیق برای باتری های اسید سرب است.. شارژر باتری جدای DC با ولتاژ خروجی دیزل ژنراتور در ارتباط است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر