فروش دیزل ژنراتور در دیزین

diesel generator-1
diesel generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


معتبرترین مرجع گردشگری در ایران با سال سابقه درخشان در این زمینه، اکنون مفتخریم تا با برند InToDay در خدمت شما باشیم. مجموعه ما همواره برای خلق اطلاعاتی مفید برای مخاطبین این‌تودِی می‌کوشند. بهترین تصمیم با این‌تودِی &#;

وجود امکانات رفاهی خوب، حرفه‌ای و باکیفیت، به‌همراه هوای عالی و پاک، دهکده دیزین را به مجموعه گردشگری چهارفصل درجه یک تبدیل کرده‌اند. در جنوب پیست اسکی دیزین مسجدی ساخته شده است.. مجموعه دهکده دیزین دو پارکینگ دارد. پارکینگ پایین رایگان و درمسیر کندوان با ارتفاع ۵ متری است. و پارکینگ بالا در مسیر لشکرک با ارتفاع , متر قرار دارد. ورودی پارکینگ بالا در سال ، مبلغ هزار تومان است..

منطقه دیزین یکی از مناطق گران قیمت برای سفر و خوشگذرانی است.. برای ورود به این منطقه باید در حدود هزار تومان ورودیه بر ای هر نفر پرداخت کنید که این مقدار در روزهای شنبه تا سه شنبه کمتر است.. علاوه بر آن هزینه رستوران، کرایه وسایل اسکی، لباس اسکی و ورودی پیست را باید اضافه کرد. البته سفر به دیزین تجربه‌ای متفاوت است. که شاید به هزینه آن بیارزد.


با توجه به اینکه ژنراتور ها با سرعت حداکثر دور کار کرده و با آب خنک می شوند، سطح است.اندارد بالاتری نسبت به ژنراتور هایی دارند که با دور کار می کنند و با هوا خنک می شوند. در واقع اگر روزانه ساعت به منظور ورزش دادن از این دستگاه است.فاده کنید حدود سال طول می کشد تا نیاز به سرویس اولیه و اساسی آن که حدودا ساعت است. پیدا شود. ساعت سرویس های دوره ای روغن و فیلتر های یک دیزل ژنراتور بین تا ساعت است. که البته می بایست فشاری که به آن وارد می شود را مدیریت نمود. ساعت کار سرویس کلی و اساسی یک ژنراتور گازوئیلی چنانچه در بهترین حالت است.اندارد از آن است.فاده شود حدود ساعت بیان شده است.، ولی باید دانست که همه این ها تقریبی بوده و ساعت مشخصی برای آن معین نشده است..

سلام وقت بخیر. می خواستم در مورد دیزل برق چند تا سوالی بکنم از خدمتتون. اول اینکه هزینه طراحی مونتاژ و راه اندازی دیزل برق چقدر میشه؟ دوم اینکه تمام لوازم رو شما تهیه کنین چقدر میشه؟ اگر کلیه لوازم رو ما بدیم دستمزد چقدر می گیرین برای ما راه اندازی کنین و تحویل بدین؟

برخی از نیروگاه ها جهت تامین برق به صورت دایم یا اضطراری از دستگاه های بسیار قوی از جمله ژنراتور گازوئیلی با قدرت و توان بالا است.فاده می کنند. این گونه نیروگاه ها اصطلاحا نیروگاه دیزلی نامیده می شوند. میزان قدرت این گونه دیزل ژنراتور ها می بایست در حدی باشد که بتوانند برق هزاران خانه را تامین نمایند. حال با توجه به این موضوع می توان به راحتی دریافت که تامین برق اضطراری صرفا برای مراکزی همانند بیمارستان ها، دانشگاه ها یا سایر بخش های دولتی و خصوصی حائز اهمیت نمی باشد و می توان در راس تمامی آنها خود نیروگاه های برق را در این موضوع مقدم تر دانست.



( فروش ) های دیگر