مشاوره و اجرا دیزل ژنراتور در شمال تهران

diesel generator-1
diesel generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


باور عمومی تهرانی ها بر این است. که محله های مرکزی تهران مانند بازار، چاله میدان و حتی ناصر خسرو قدیمی ترین بخش این شهر می باشند. ولی متون تاریخی نشان می دهند هنگامی که شهر ری به عنوان یک شهر مهم شناخته شده بوده است. برخی از روستاها نیز در اطراف آن وجود داشته اند که از سکونت گاه های مهم این منطقه به حساب می آمده اند. یکی از این مناطق طجرشت بوده که امروز اولین محله ای است. که ما به آن اشاره می کنیم.

ساختمان‌های بلند و چندین طبقه مسکونی در کنار خانه‌های ویلایی قدیمی ساخت، برج‌های تجاری و مراکز خرید مدرن در کنار بازار ساده و گیرای تجریش، مراکز متنوع آموزشی و فرهنگی و فضاهای تفریحی و گردشگری از ویژگی‌های اصلی محله تجریش هستند. خلاصه اگر که پایتخت‌نشین هستید و یا برای سفر به تهران آماده‌اید و حالا به دنبال منطقه‌ای مناسب برای اقامت می‌گردید تجریش یکی از بهترین‌هاست.

منطقه تهران در شرق تهران واقع شده است. و بر اساس سرشماره سال دارای جمعیت هزار نفری است.. دانشگاه علم و صنعت مهمترین دانشگاه واقع در منطقه تهران است. که جزو یکی از برترین دانشگاه های کشور محسوب میشود. نارمک، وحیدیه و مجیدیه معروف ترین محله های این منطقه هستند. محله های منطقه عبارتند از :


درود، علاقه به داشتن یک مولد برق موتور دیزلی خانگی داشتم. سرچ کردم واولینش رو این صفحه رفتم تقریبا تا آخرش خواندم. خوب و مدون و علمی توضیح داده بودید. موفق باشید. لطفا برای یک خانه حیاط دار ویلایی که طرفینش آپارتمان شدن موتور گازوییلی قابل است.فاده است.؟ برای موارد قطع برق می خواستم است.فاده کنم. قیمت و حداقل کا وا و ابعادش اگر ممکن است. رو بفرمایید، تشکر دارم.

با توجه به اینکه ژنراتور ها با سرعت حداکثر دور کار کرده و با آب خنک می شوند، سطح است.اندارد بالاتری نسبت به ژنراتور هایی دارند که با دور کار می کنند و با هوا خنک می شوند. در واقع اگر روزانه ساعت به منظور ورزش دادن از این دستگاه است.فاده کنید حدود سال طول می کشد تا نیاز به سرویس اولیه و اساسی آن که حدودا ساعت است. پیدا شود. ساعت سرویس های دوره ای روغن و فیلتر های یک دیزل ژنراتور بین تا ساعت است. که البته می بایست فشاری که به آن وارد می شود را مدیریت نمود. ساعت کار سرویس کلی و اساسی یک ژنراتور گازوئیلی چنانچه در بهترین حالت است.اندارد از آن است.فاده شود حدود ساعت بیان شده است.، ولی باید دانست که همه این ها تقریبی بوده و ساعت مشخصی برای آن معین نشده است..

در این فیلتر ها یک کلید الکتریکی در قسمت بالای فیلتر و ورود سوخت قرار دارد. این کلید هنگام معمول بودن فشار سوخت ورودی در این قسمت از فیلتر، تحت فشار فنر خود بسته بوده و جریان الکتریکی هشدار قطع می باشد. حال اگر منافذ فیلتر گرفته شوند، جریان عبور سوخت از آنها به سختی صورت می گیرد این عمل باعث افزایش فشار (از جانب پمپ اولیه) در قسمت خروجی سوخت می شود. در اثر افزایش فشار بیش از حد معمول، سوپاپ به فشار فنر کلید الکتریکی غلبه کرده و جریان الکتریکی را برقرار می سازد. این برقراری جریان الکتریکی لامپ هشدار گرفتگی فیلتر را در پشت داشبورد راننده روشن می سازد که در این هنگام باید نسبت به تعویض فیلتر ها اقدام کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر