فروش دیزل ژنراتور در شهر جدید اندیشه

diesel generator-1
diesel generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اندیشه یکی از گزینه های مناسب سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان در اطراف تهران محسوب می شود. تمامی فازها دارای امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری مناسب بوده و بیشتر ساکنین آن را اقشار فرهنگی و کارمندان شاغل در کارخانه ها تشکیل می دهد. فاز یک برای سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان به نسبت فازهای دیگر گزینه مناسبی است.. اگر قصد سرمایه گذاری در واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از متر را دارید به سراغ شهرک راه آهن در فاز دو بروید. این منطقه قابلیت پیشرفت بالایی دارد و رشد قیمت مسکن در آن دور از انتظار نیست.

مدارس گوناگون با کیفیت آموزشی بالا و فضای آموزشی وسیع، مدارس دولتی و غیر دولتی، زمین‌های ورزشی و زمین‌های بازی مناسب کودکان و تمامی شعب بانک‌های مورد نیاز شما، مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه و تعداد محدودی مطب تخصصی به شما خدمات اولیه پزشکی را خواهد داد.

&#; امتناع از ایجاد معابر خودرویی متقاطع (به شکل موزاییکی) در مناطق مسکونی جهت کاهش انگیزه تردد برای خودروهای گذری و افزایش امنیت و آرامش مناطق مسکونی. شبکه کوچه ها و خیابانهای فرعی در مناطق مسکونی اغلب به نحوی طراحی شده که از عبور خودروهای نا مرتبط با ساکنین و از سرعت گرفتن خودروها پیشگیری شود (مثلا با ایجاد قوس، بن بست و پیچیدگی در شبکه معابر فرعی).


از آنجا که سوخت مصرفی موتور های دیزل از نوع سنگین با عدد ستان (تعداد اتم های کربن در مولکول سوخت) بالاست، تزریق مقدار کمی سوخت برای محترق شدن کافی است.. بدین جهت موتور های دیزل را فقیرسوز می نامند. مصرف سوخت موتور های دیزل درصد کمتر از موتور های بنزینی با حجم و تعداد سیلندر مشابه است.. باید توجه کرد که عوامل مختلفی می تواند منجر به افزایش یا کاهش مقدار سوخت مصرفی شوند.

برخی از نیروگاه ها جهت تامین برق به صورت دایم یا اضطراری از دستگاه های بسیار قوی از جمله ژنراتور گازوئیلی با قدرت و توان بالا است.فاده می کنند. این گونه نیروگاه ها اصطلاحا نیروگاه دیزلی نامیده می شوند. میزان قدرت این گونه دیزل ژنراتور ها می بایست در حدی باشد که بتوانند برق هزاران خانه را تامین نمایند. حال با توجه به این موضوع می توان به راحتی دریافت که تامین برق اضطراری صرفا برای مراکزی همانند بیمارستان ها، دانشگاه ها یا سایر بخش های دولتی و خصوصی حائز اهمیت نمی باشد و می توان در راس تمامی آنها خود نیروگاه های برق را در این موضوع مقدم تر دانست.

در حال حاضر، ذخیره سازی برق در صنعت، خانه و محل کار که به شبکه برقی متصل باشد بسیار مورد نیاز است.. هر دیزل ژنراتور از روی میزان کیلو وات برقی که تولید می کند رتبه بندی می شود. یک خانه یا یک مزرعه ممکن است. الی کیلووات برق لازم داشته باشد. در این مورد، یک موتور دیزل ژنراتور کیلو واتی مناسب خواهد بود. این موتور دیزل ژنراتور کیلوواتی معمولاً با توان کیلووات و سرعت دور بر دقیقه به مدت زمان طولانی کار خواهد کرد. موتور های دیزل ژنراتور، معمولاً در هر زمانی منبع تغذیه ای بدون قطعی تامین می کنند؛ به خصوص در موارد اضطرار مانند قطعی برق ناگهانی.



( فروش ) های دیگر