مشاوره و اجرا دیزل ژنراتور در شهر جدید اندیشه

diesel generator-1
diesel generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

&#; امتناع از ایجاد اماکن مسکونی نامتقارق و گوناگون در کنار یکدیگر. امتناع از تداخل مناطق ویلایی و آپارتمانی. امتناع از مجاورت ساختمانهای با طبقات یا اندازههای متفاوت در کنار یکدیگر (متاسفانه اخیرا شاهد شروع به نقض محدود این مورد توسط شهر داری هستیم &#; احتمالا با انگیزه کسب درآمد)

شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.


برای راه اندازی موتورهای دیزلی احتیاج به توان الکتریکی دارند تا بتوانند توانی را تولید کنند. به خاطر همین موضوع از منبع تغذیه برای راه اندازی موتور است.فاده میشود منبع تغذیه دارای انواع مختلفی است. و میتواند خود موتور یا به صورت باطری باشد.

پارامتر های مختلفی وجود دارند که میزان مصرف سوخت دیزل ژنراتور را تحت تاثیر قرار می دهند. اما در حالت کلی میزان مصرف، معمولا بستگی به پارامتر هایی همانند اندازه دیزل ژنراتور و میزان بار آن دارد و بر این اساس تقریبی از مصرف را می توان بدست آورد.

در هنگام است.فاده از دیزل ژنراتور ها باید اقدامات احتیاطی مناسبی در نظر گرفت؛ مانند است.فاده از سیم و کابل های با کارآمدی بالا. از تحمیل بار اضافی به ژنراتور دیزلی خودداری شود. خاموش شدن اتوماتیک دیزل ژنراتور را در مواقعی که ژنراتور باید بطور دایمی نصب می شود نباید فراموش کرد تا در صورت افزایش فشار (برای جلوگیری از آسیب به موتور یا ژنراتور) دستگاه به صورت خود کار خاموش شود. حفظ دمای موتور ضروری است.. درجه حرارت بالا باعث خاموش شدن یا خراب شدن ژنراتور در هنگام افزایش بیش از حد حرارت می شود. فشار نامناسب روغن در موتور ژنراتور باعث کارکرد نامناسب دیزل ژنراتور می شود. برای جلوگیری از خاموش شدن های پیش بینی نشده، می توان از کیت های خاموش کننده است.فاده کرد. کیت های خاموش کننده، از ژنراتور در مقابل خرابی ها محافظت و مکانیزم آن را کنترل می کنند. نگهداری منظم از موتور های دیزل ژنراتور ضروری و برنامه تعویض روغن نیز از اهمیت خاصی برخوردار است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر