مشاوره و اجرا دیزل ژنراتور در شهر سنگ تهران

diesel generator-1
diesel generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از چالش‌هایی که خریداران سنگ های ساختمانی در تهران نیز با آن مواجه هستند، جستجوی مراکز خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی می باشد. فرقی نمی کند که به دنبال مرمت و بازسازی بنای خود باشید یا برای ساخت پروژه های خود نیاز به خرید 

گفته می شود سرانه مصرف سنگ‌های ساختمانی ایران در رتبه نخست جهانی قرار دارد بنابراین برای رفع این نیاز در شهر‌ها، بازار‌های سنگ کوچک و بزرگی تشکیل شده اند که نقش واسطه را بین کارخانه‌های سنگبری و مصرف کنندگان ایفا می کنند.

فروش سنگ طبیعی در غرفه های یک بازار سنگ به مراتب بیشتر از انبارهای سنگ تکی است. و اغلب خریداران نیز ترجیح می دهند به جای مراجعه به چندین نمایشگاه یا انبار مختلف، به یک بازار سنگ مراجعه کرده تا بتوانند از بین تنوع بی شمار سنگ های طبیعی، سنگ دلخواه خود را خریداری نمایند.


به هم وصل شدن یک موتور با آلترناتور در اصطلاح کوپلینگ یا کوپله ژنراتور نامیده می‌شود. فابریک بودن کوپله اگر متعلق به یک برند معتبر نظیر کامینز پاور Cummins Power انگلستان باشد، مزیت قابل توجهی در خرید ژنراتور دیزلی برق محسوب می‌شود.

چگونگی کار صافی های خشک چنین است.: با مکش موتور، هوا از لوله ورودی با سرعت بالایی وارد صافی می گردد. هوا پس از ورود به پره های مورب در ابتدای فیلتر برخورد کرده و حالت گردبادی پیدا می کند. هوا با حالت گرد بادی و سرعت بالا به دور عضو یا المنت اصلی فیلتر چرخیده و از طریق مکش موتور به سطح داخلی فیلتر کشیده می شود. گردش هوا به دور فیلتر موجب جدا شدن مقداری از گرد و خاک روی آن شده که در انتهای فیلتر (کاسه گردگیر) جمع می شوند. ذرات باقیمانده گرد و خاک توسط منافذ ریز فیلتر گرفته می شوند و هوا با ورود به سطح داخلی فیلتر، از فیلتر ایمنی نیز گذشته و از طریق لوله خروجی وارد موتور می شود.

قیمت دیزل ژنراتور به بسیاری از موارد از جمله برند، توان، کانوپی، دائم کار بودن و غیره بستگی دارد و شما مشتریان گرامی می توانید با بهره وری از مشاوره رایگان کارشناسان فنی هایپر صنعت فامکو، اقدام به خرید بهترین دیزل ژنراتور و با پایین ترین قیمت که متناسب با نیازتان باشد خریداری فرمایید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر