مشاوره و اجرا دیزل ژنراتور در شهرک صنعتی شمس آباد

diesel generator-1
diesel generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از مهمترین سوالاتی که برای کاربران و متقاضیان خرید سوله و کارخانه در شهرک صنعتی شمس آباد به وجود می‌آید، این است. که قیمت این کارخانه‌ها و املاک صنعتی چقدر است.. در واقع قیمت خرید سوله‌ها و کارخانه‌ها به جواز آنها بستگی دارد. نوع کاربری هر کارخانه با کارخانه دیگر متفاوت است.. شما قبل از خرید باید تمامی این عوامل را مورد بررسی قرار دهید.

این شهرک صنعتی تقریباً فاصله نزدیکی به شهر تهران دارد. اگر شما بخواهید به صورت عادی و با تاکسی از شهر تهران به سمت این شهرک بروید، حدود ۵ کیلومتر باید بپیمایید که این مسافت برای شما تقریباً برابر با ۵ دقیقه خواهد بود. البته باید گفت این شهرک صنعتی ایستگاه‌های مخصوص به خود را دارد که پرسنل و نیروی کار همه روزه می‌توانند در ایستگاه‌های خط حاضر شوند و به محل کار خود بروند.

پايگاه تحليلي _ خبري شجرنيوز ضمن پايبندي به اصول و ارزش هاي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي و رعايت اصول و اخلاق حرفه اي در رسانه ها با هدف ارتقاء سطح آگاهي هاي علمي، فرهنگي، ديني، سياسي، اجتماعي و اقتصادي تلاش مي كند با اشاعه فرهنگ نشر صحيح اخبار روز نسبت به ايجاد درختي تنومند و به ثمر رسيده در راستاي پيشرفت و توسعه كشور گام برداشته و در جهت حفظ و تقويت وحدت ملي و تبيين منافع و مصالح ملي و صيانت از آن تلاش كند.


دیزل ژنراتور خانگی که به اصطلاح دیزل ژنراتور کوچک نیز نامیده می شود و همچنین قدرت توان آنها حداکثر تا کیلووات بوده، گفته می شود. از دیزل ژنراتور های کوچک خانگی برای مکان های کوچک با توان مصرفی پایین مانند منازل مسکونی، فروشگاه ها، ویلاها و غیره است.فاده می گردد.

تعریفی که در کتب مهندسی به آن اشاره شده عبارت است. از: به ترکیبی از یک موتور دیزل و ژنراتور به همراه متعلقات آن از قبیل شاسی، منبع سوخت، کانوپی (اتاقک پوشاننده که صدا را کاهش داده و از دستگاه در برابر آلودگی های محیطی محافظت می کند)، سیستم های کنترل، سیستم های نظارت و محافظت، قطع کننده های اضطراری، گرم کننده های روغن و آب رادیاتور موتور، سیستم ضد رطوبت، سیستم است.ارت اتومات، کابل ها و فیش های انتقال دهنده الکتریسیته و &#; که به منظور تولید برق است.فاده می شوند، دیزل ژنراتور می گویند.

این ژنراتورها در مقایسه با هزینه سوخت دیزلی، صرفه‌جویی فراوان در مصرف سوخت دارند. سایز کلی ژنراتور به دلیل است.فاده از موتور پرسرعت کوچک اغلب کوچک‌تر است.. وارسیلا یک کارخانه تولیدکننده ژنراتور نفت سنگین است.. این سوخت در گروه نفتی شماره یا قرار می‌گیرد و در هنگام انتخاب این نوع ژنراتور باید در دسترس بودن سوخت نفت سنگین در نظر گرفته شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر