مشاوره و اجرا دیزل ژنراتور در شهرک صنعتی قرچک

diesel generator-1
diesel generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


در موتور هایی با طرح صافی خشک از یک هشدار دهنده گرفتگی صافی است.فاده می شود که گرفتگی و زمان سرویس صافی ها را نشان می دهد. کلید یا حسگر الکتریکی هشداردهنده، در خروجی فیلتر یا ورودی هوای موتور نصب شده است.. با گرفتگی فیلتر، در لوله ورودی موتور یک مقاومت جریان هوا یا خلاء ایجاد می شود که باعث تحریک کلید و روشن شدن چراغ مربوطه در داشبورد راننده خواهد شد.

استفاده از دیزل ژنراتور های اضطراری در تمامی مراکز بهداشتی پزشکی امری اجتناب ناپذیر است.. سالیان متمادی است. که بیمارستان های نظامی، دولتی و خصوصی به تامین مولد قدرت صنعتی بسیار توجه می نمایند، تا در زمان های اضطراری از جمله وقوع بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله و طوفان بدون هیچگونه نگرانی برق خود را تامین کنند.

ذخیره سازی و توزیع گازوئیل به عنوان "سوختی نسبتا خطرناک"، نیازمند رعایت برخی قوانین و نکات ایمنی است.. مهمترین دلایل آتش سوزی در دیزل ژنراتور ها، نحوه غلط پر کردن تانک دیزل ژنراتور می باشد. سطح شیب تانک دیزل ژنراتور همیشه باید قبل از پر شدن و همچنین هنگام است.فاده از آن کنترل شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر