فروش دیزل ژنراتور در شهرک صنعتی پیشوا

diesel generator-1
diesel generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.


هوایی که توسط موتور تنفس می شود حاوی گرد و خاک و ذرات معلق دیگری است. که به تدریج با وارد شدن به داخل موتور، موجب آسیب دیدگی جدی آن خواهد شد (گیر کردن سوپاپ ها، خاک گرفتگی اطراف سوپاپ ها، خط و خراش دیواره سیلندر و پیستون ها و غیره). در موتور های کشاورزی، صنعتی و راهسازی که در شرایط گرد و غبار و نامناسبی کار می کنند تصفیه هوای ورودی به موتور اهمیت بیشتری پیدا می کند و با ورود کمترین مقدار آلودگی به داخل سیلندر ها به مرور سبب آسیب جدی به آنها خواهد شد. به طور مثال یک موتور چهار سیلندر در ساعت کاری حدود ۸ کیلوگرم هوا مصرف می کند که وجود فیلتر ها و تصفیه کننده های هوا را تصدیق می کند.

در زمینه کشاورزی، تراکتور، پمپ های آبیاری و خرمن کوبی ماشین آلات و تجهیزات دیگر عمدتا از موتور دیزلی است.فاده می شود. صنعت ساخت و ساز و راهسازی یکی دیگر از بخش هایی است. که به شدت وابسته به قدرت موتور دیزل است.. همه موتور های لیفتراک، لودر ها، غلطک و بیل مکانیکی بر روی موتور دیزل می باشد.

مخزن سوخت معمولا دارای ظرفیت کافی برای روشن نگه داشتن این محصول به مدت میانگین تا است.. در مورد دیزل ژنراتور کوچک، مخزن سوخت، بخشی از پایه شاسی است. یا در بالای قاب نصب شده است.. برای است.فاده از این کالا در زمینه تجاری، ممکن است. نیاز به احداث و نصب یک مخزن سوخت خارجی در کنار این محصول باشد.



( فروش ) های دیگر