مشاوره و اجرا دیزل ژنراتور در شهرک صنعتی چرمشهر

diesel generator-1
diesel generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

این شهرک جزو بزرگترین شهرک های صنعتی تهران است. که با ساخت سوله‌هایی برای تولید چرم تاسیس و فعالیت می کند. شهرک صنعتی چرمشهر در حاشیه شهر تهران در شهرستان ورامین واقع شده است.. شهرک صنعتی چرمشهر یکی از شهرک صنعتی ورامین است. که با ظرفیت اشتغال هزار نفر در این شهرک راه اندازی شد که زمینه اشتغال بیشتر جوانان و کاهش بیکاری را فراهم کرده است..

شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.


از آب گاهی اوقات به عنوان مایع خنک کننده برای دیزل ژنراتور است.فاده می شود. اما این عمدتا محدود به شرایط خاص است.؛ مثلا در دیزل ژنراتور های کوچک در کاربرد های کم ظرفیت و یا واحد بسیار بزرگ بیش از کیلو وات و بالاتر. گاهی اوقات از هیدروژن به عنوان خنک کننده سیم پیچ های است.اتور برای سایز های بزرگتر است.فاده می شود. هیدروژن در جذب گرما بهتر از سایر ماده های سرد کننده عمل می نماید.

در برخی فیلتر ها، در قسمت ورود سوخت به فیلتر اصلی و در قسمت بالای آن، یک صفحه فیلتر کننده با قطر منافذ حدود ۵ میکرون تعبیه شده است.. این پیش فیلتر ذرات و ناخالصی های بزرگ سوخت را قبل از ورود آن به فیلتر اصلی جدا می کند. این فیلتر را هنگام سرویس ها ودر صورت گرفتگی می توان به راحتی از روی فیلتر باز کرده (محفظه آن به صورت پیچی روی فیلتر بسته می شود.) و تمیز یا تعویض نمود.

سلام وقت بخیر، میخواستم در مورد دیزل برق چند تا سوالی بکنم از خدمتتون. اول اینکه هزینه طراحی مونتاژ و راه اندازی دیزل برق چقدر میشه؟ دوم اینکه تمام لوازمات رو شما تهیه کنین چقدر میشه و کلیه لوازمات رو ما بدیم دستمزد چقدر میگیرین؟ برای ما راه اندازی کنین تحویل بدین.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر