فروش دیزل ژنراتور در شهرک صنعتی چهاردانگه

diesel generator-1
diesel generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.

وسعت شهرک صنعتی چهاردانگه بسیار زیاد است.. این شهرک به طور کلی به بخش بنگاه های صنعتی و شرکت ها و تولیدی ها و بخش فروشگاه ها و پاساژها و مغازه ها تقسیم می شود. در واقع بخش تجاری و بخش صنعتی دو بخش اصلی شهرک صنعتی چهاردانگه هستند. معمولا هرچه به سمت مرکز این شهرک بروید با صنایع بیشتری رو به رو می شوید و در حواشی آن بیشتر فروشگاه ها و پاساژهای فروش مبلمان و غیره قرار گرفته اند. در بخش صنایع نیز، فعالیت های متنوعی انجام میگیرد، از ساخت و تولید ورقه های ام دی اف، مغازه های فروش روکش ام دی اف، کارخانه های تولید مبلمان و &#; را می توانید در بخش صنعتی ببینید.

تولیدکننده و فروشنده همواره فروش بیشتر و سود کمتر را در این نوع بازارها به فروش کمتر و سود بیشتر ترجیح می دهند. بدین ترتیب با فروش بیشتر باعث رونق کسب و کار خود شده و جدای از کسب اعتبار نزد تأمین کنندگان کالای خود، پیش خریداران نیز خوش‌نام خواهند شد.


میزان مصرف دیزل ژنراتور ها به طور متوسط بین ١٩٠ گرم تا ٢٢٠ گرم گازوئیل در هر ساعت به ازای هر کیلووات مصرفی است.. این میزان با توجه به ارتفاع از سطح دریا، درجه حرارت محیط، رطوبت نسبی محیط، عمر دیزل ژنراتور و البته کیفیت گازوئیل مصرفی متغیر است.. مثال: اگر شما از یک دیزل ژنراتور کاوا است.فاده می کنید، که به طور متوسط کاوا بار مصرفی روی آن است.، متوسط مصرف سوخت در هر ساعت ١٠ لیتر خواهد بود.

برای افزایش طول عمر ژنراتور می توان زمان سنج می است.فاده کرد. زمان سنج، مدت زمان مصرفی را مشخص می کند. داشتن دانش در زمینه مسائل الکتریکی باعث رعایت نیازمندی های ایمنی در هر موتور می شود. است.فاده از یک همکار یا تکنسین حرفه ای در هنگام سرویس ژنراتور برای حفظ ایمنی شخصی نیز ضروری می باشد. ملاحظاتی برای جلوگیری از آتش سوزی در هنگامی بالا رفتن دمای ژنراتور نیز باید در نظر گرفته شود. به منظور جلوگیری از آتش سوزی، از ریخته شدن روغن روی زمین اجتناب شود. نصب ژنراتور ها باید در محلی دور از خانه های مسکونی باشند (برای کاهش آلودگی صوتی و هوا در محل سکونت).

بررسی سطح مایع خنک کننده به صورت روزانه ضروری است.. سیستم خنک کننده و پمپ آب باید بعد از هر ساعت و فیلتر هوایی پس از هر ساعت کارِ دیزل ژنراتور تمیز گردد. ژنراتور دیزلی باید در یک فضای باز و دارای تهویه نگهداری شود. فضای است.اندارد حداقل فوت از هر سمت ژنراتور گازوئیلی است.، با در نظر گرفتن جریان آزاد هوا.



( فروش ) های دیگر