مشاوره و اجرا دیزل ژنراتور در شهرک صنعتی چهاردانگه

diesel generator-1
diesel generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.

البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.


آب و مواد خارجی و آلودگی ها ممکن است. در طول مراحل حمل و نقل، انبارداری و نیز هنگام است.فاده (داخل باک موتور) وارد سوخت شده و آن را آلوده سازند. همچنین خود سوخت نیز دارای ناخالصی ها و مواد بسیار ریز میکروسکوپی است.. اندازه این مواد ممکن است. به حدی ریز و کوچک باشد که با چشم دیده نشوند. از آنجایی که تلرانس بین قطعات سیستم سوخت رسانی بسیار کم و حدود / تا / میلی متر است. (تلرانس بین پلانجر و بارل یا سوزن انژکتور با سوخت پاش)، لذا ورود هر گونه ناخالصی و آلودگی های ریز و درشت باعث صدمه رساندن و فرسایش سریع این قسمت ها می شود. همچنین ورود آب نیز به این قسمت ها موجب زنگ زدگی و فرسایش قطعات ظریف سیستم سوخت رسانی خواهد شد. وجود آب و ناخالصی ها در سوخت باعث نامنظم کار کردن موتور، انتشار دود از اگزوز و کاهش توان موتور نیز می شوند.

بسیاری از افراد بر این باورند ژنراتور گازوئیلی با قدرت کمتر برای مصارف برق اضطراری مناسب تر است.T به این علت که این نوع دیزل ژنراتور به صورت پاره وقت و در مواقع قطعی برق مورد است.فاده قرار می گیرد. اما درعمل اینگونه نیست و اکثر خریداران ژنراتور دیزلی به این اشتباه دچار می شوند. این اشتباه خریداران بار ها منجر به خسارت هایی به محصول و همچنین دستگاه های متصل به آن شده است.. از این رو می بایست میزان بار در مواقع قطع جریان برق را مد نظر گرفت و متناسب با آن محصول مورد نیاز را انتخاب نمود.

این شارژ الکتریکی و جریان الکتریکی که به وجود آمده به وسیله ژنراتور تولید می شود.مکانیسم ژنراتور را با کار کردن پمپ آب می‌توان متوجه شد. در واقع به وسیله پمپ آب آبی به وجود نمی‌آید و فقط آب به جریان می‌افتد. ژنراتور های برق شامل دو قسمت هستند. روتور که قسمت متحرک ژنراتور است. و است.اتور که قسمت ساکن آن است..ژنراتورها بر طبق توان برق بر حسب کیلو وات آمپر و یا کیلو وات تقسیم می شوند. موتور دیزل ژنراتور صنعتی باید توان تولید نیرو و ژنراتور آن نیز توانایی خروج نیروی محرک را داشته باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر