مشاوره و اجرا دیزل ژنراتور در غرب تهران

diesel generator-1
diesel generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اما یکی دیگر از محبوب ترین جاذبه های گردشگری در محله های غرب تهران باملند و دریاچه مصنوعی شهدای خلیج فارس می باشد. این دریاچه که چندین سال از افتتاح آن می گذرد امروزه تبدیل به یکی از شلوغ ترین نقاط تهران شده است.. در واقع هر زمان که به بازدید از این دریاچه بروید متوجه می شوید که جا برای سوزن انداختن نیست. از دیگر جذابیت های دریاچه شهدای خلیج فارس باملند می باشد. این مجتمع که زمان زیادی از افتتاح آن نمی گذرد دارای مراکز خرید، کافه و رستوران، شهر بازی و ویوی بسیار زیبا از دریاچه را دارد. نشستن در کافه های این مجموعه و نوشیدن یک فنجان چای و تماشای چشم انداز بی نظیر دریاچه بسیار  لذت بخش می باشد که توصیه می کنیم حتما برای انجام این کار زمان بگذارید.

تهران بزرگترین شهر ایران است. که به منطقه،  ناحیه و محله تقسیم بندی می شود. بیش از نیمی از فعالیت های اقتصادی و سیاسی کشور در پایتخت انجام می شود و بر همین اساس از اهمیت ویژه ای برخوردار است.. در این مطلب از آسمونی با محله های غرب تهران آشنا می شوید.

یکی از منطقه هایی که با هدف ایجاد مسکن سازمانی در تهران راه اندازی شد. پس از انقلاب اسلامی به منظور اسکان کارمندان نیروی انتظامی و کمیته محله جدیدی که رو به رشد بود انتخاب گردید و ساخت و ساز در آن آغاز شد. این محله که امرزه در کنار اتوبان آزادگان قرار دارد به عنوان یکی از مناطق کلیدی غرب تهران به حساب می آید. این محله که در راستای اتوبان شهید لشکری قرار دارد امروزه نسبت به بیست سال پیش بسیار رونق یافته و بیشتر خانواده ای نظامیان را در خود جای داده است..


پارامتر های مختلفی وجود دارند که میزان مصرف سوخت دیزل ژنراتور را تحت تاثیر قرار می دهند. اما در حالت کلی میزان مصرف، معمولا بستگی به پارامتر هایی همانند اندازه دیزل ژنراتور و میزان بار آن دارد و بر این اساس تقریبی از مصرف را می توان بدست آورد.

در انتخاب ژنراتور ها عوامل متعددی نظیر تامین سوخت و ذخیره آن، شرایط کار و تامین بار و غیره تاثیر دارند. یکی از دلایل انتخاب بیشتر ژنراتور های دیزل تعداد بیشتر تامین کننده های قطعات آن، عدم نیاز به دانش و تجربه زیاد و همچنین حمل و نقل و راه اندازی ساده تر آن است..

اکثریت قریب به اتفاق وسایل نقلیه سنگین جاده ای مدرن مانند کامیون ها و اتوبوس ها، کشتی، قطار، بسیاری از تجهیزات کشاورزی و وسایل نقلیه معدن و راهسازی وابسته به موتور دیزل هستند. با این حال، در برخی از کشور ها، از آنها در وسایل نقلیه سبک برای عموم مردم و نه به عنوان وسایل نقلیه سنگین است.فاده می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر