فروش دیزل ژنراتور در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

diesel generator-1
diesel generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


سلام وقت بخیر، میخواستم در مورد دیزل برق چند تا سوالی بکنم از خدمتتون. اول اینکه هزینه طراحی مونتاژ و راه اندازی دیزل برق چقدر میشه؟ دوم اینکه تمام لوازمات رو شما تهیه کنین چقدر میشه و کلیه لوازمات رو ما بدیم دستمزد چقدر میگیرین؟ برای ما راه اندازی کنین تحویل بدین.

پانل کنترل معمولا دارای دکمه ها و یا سوئیچ هایی است. که برای مدیریت دیزل ژنراتور در موارد خاص مورد است.فاده قرار می گیرند. سوئیچ ها و ابزار سنجش معمولا بر اساس قابلیت گروه بندی می شوند. این باعث می شود پانل ساده و امنی برای است.فاده یک اپراتور موجود باشد و اشتباه به حداقل برسد.

فیلتر های کاغذی در دو نوع یکپارچه یا یکبار مصرف و با المنت قابل تعویض ساخته می شوند. در فیلتر های با المنت قابل تعویض، جسم یا همان المنت فیلتر قابل جدا شدن بوده و در هنگام سرویس ها فقط المنت تعویض یا تمیز می شود. برخی فیلتر های کاغذی در روی یک محفظه شیشه ای قرارداده شده اند. بدنه این فیلتر شفاف بوده و سوخت داخل آن نمایان است. و به راحتی می توان تمیزی و یا گرفتگی آن را مشاهده نمود. همچنین این فیلتر ها از سطح فیلتر اسیون بالایی برخوردار می باشند. فیلتر برخی موتور های جاندیر از این نوع است. (فیلتر های ساخت است.اندین).



( فروش ) های دیگر