مشاوره و اجرا دیزل ژنراتور در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

diesel generator-1
diesel generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


ژنراتور برق را می‌توان در کاربرد‌های خانگی مانند تامین برق جهت است.فاده از لوازم برقی مانند: تلویزیون، یخچال، دریل برقی و غیره تا کاربردهای صنعتی بزرگ مانند: تامین برق کارخانجات تولید فولاد، بیمارستان‌ها، توربین‌های آبی و تامین برق معادن و مصارف نیروگاهی است.فاده کرد.

ژنراتور گازوئیلی در پیکربندی های مختلف الکتریکی و فیزیکی برای است.فاده در زمینه های مختلف قابل است.فاده می باشد. در این مطلب ما نحوه کارکرد یک دیزل ژنراتور، اجزای اصلی و نحوه عملکرد آن به عنوان یک منبع ثانویه انرژی الکتریکی در زمینه های مسکونی و صنعتی بررسی را می کنیم.

ازطرف دیگر موضوعات بسیار مهمی در بحث تکنولوژی ساخت ژنراتور برق وجود دارد که در عملکرد مورد انتظار و عمر مفید دستگاه و همچنین کاربری صحیح و است.فاده بهینه از آن موثر است. که در ادامه موارد مهم مربوط به ساخت دیزل ژنراتور و تجهیزات جانبی سفارشی آن ها را بررسی خواهیم کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر