فروش دیزل ژنراتور در ورامین

diesel generator-1
diesel generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در شهرستان ورامین به‌عنوان یکی از شهرهای قدیمی و متمدن نیز غذاهای سنتی زیادی وجود دارد که قدمت برخی از آن‌ها به سال‌های گذشته برمی‌گردد. گوجه‌فرنگی که یکی از محصولات کشاورزی شهرستان ورامین است.، جایگاه ویژه‌ای در میان غذاهای اصیل این شهرستان دارد. به‌عنوان مثال می‌توان از

یکی از مکان‌های طبیعی و بکر شهرستان ورامین، دشت ورامین است.. این دشت در ناحیه کویر مرکزی ایران و در کیلومتری جنوب‌شرقی تهران قرار دارد. دشت ورامین یکی از حاصل‌خیزترین زمین‌های کشاورزی است.ان تهران به حساب می‌آید و بسترگاه کشت بسیاری از سبزیجات و صیفی‌جات پایتخت است.. آب مورد نیاز برای کشاورزی در دشت ورامین از رودخانه‌ جاجرود (یکی از مهم‌ترین رودخانه‌های است.ان تهران) تامین می‌گردد. بازدید از دشت ورامین برای عموم آزاد است. و شما می‌توانید در روزهای آخر هفته به این دشت مراجعه کنید و از طبیعت بی‌نظیر آن لذت ببرید.

یکی از مهم‌ترین بناهای تاریخی و مذهبی شهرستان ورامین، مسجد جامع آن است.. این مسجد از قدیمی‌ترین مساجد قاره‌ آسیا و نمونه‌ منحصربه‌فردی از معماری اسلامی محسوب می‌شود‌. مسجد جامع ورامین در مرکز این شهر و در دوران ایلخانان به دستور سلطان محمد خدابنده ساخته شد و در دوران پسرش به پایان رسید. این مسجد با چهار ایوان و در شکل مستطیلی با در مساحت در متر بنا شد و در ساخت آن از آجر و کاشی‌های ایرانی اسلامی است.فاده‌ زیادی شده است.‌. همین‌طور گچ‌بری‌های این مسجد یکی از زیباترین نمونه‌های گچ‌بری ایرانی محسوب می‌شوند.


قسمت گرد گیر صافی دارای یک لاستیک پلاستیکی شکاف دار (گلابی لاستیکی) است. که با فشردن آن و باز شدن شکاف، گرد و خاک داخل گردگیر به بیرون ریخته می شود. در موتور تراکتور ها، کمباین ها و ماشین های راهسازی جدید قسمت گردگیر توسط یک مجرا به خروجی اگزوز متصل شده است.. گاز های خروجی اگزوز موجب کشش و تخلیه گرد و خاک داخل گردگیر می شوند و حالت خود تمیز کنی را به وجود می آورد.

مجموعه «آبیاران» بزرگترین تامین‌کننده‌ تجهیزات ژنراتور دیزلی با امکان ارائه بهترین قیمت دیزل ژنراتور در سطح کشور است.. انجام خدمات فروش، نصب، راه‌اندازی، نگهداری، تعمیرات و تامین قطعات به همراه در اختیار داشتن دانش فنی کوپلینگ است.اندارد و تکنولوژی ساخت شاسی مقاوم برای انواع توان‌های مورد نیاز مشتریان در کنار واردات مستقیم محصولات کوپله فابریک و دریافت نمایندگی انحصاری فروش برندهای معتبر ژنراتورهای دیزلی موجب شده است. تا برند آبیاران، جایگاه بسیار اطمینان بخشی در حوزه تامین دستگاه‌های مولد برق در ایران کسب کند.

ژنراتور یا همان دینام (همچنین به عنوان "genhead" شناخته می شود.) بخشی از ژنراتور گازوئیلی است. که از ورودی مکانیکی عرضه شده توسط موتور دیزل ژنراتور، خروجی برق حاصل می نماید. ژنراتور شامل مجموعه ای از قطعات ثابت و متحرک است. که در محفظه روکشی قرار گرفته است.. این قطعات با یکدیگر به صورت اتوماتیک در ارتباط می باشند که منجر به حرکت نسبی بین میدان های مغناطیسی و الکتریکی و در نتیجه تولید برق می گردد.



( فروش ) های دیگر