مشاوره و اجرا دیزل ژنراتور در ورامین

diesel generator-1
diesel generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از روستاهای جذاب و دیدنی شهرستان ورامین، روستای خاوه است.. روستای خاوه در کیلومتری شرق بخش جواد‌آباد ورامین قرار دارد. درصورتی که در سفر به ورامین به دنبال مکان‌های سرسبز هستید، بازدید از روستای خاوه احتمالا نیاز شما را پوشش می‌دهد. طبیعت بسیار زیبا و آثار تاریخی این روستا، موجب محبوبیت بالای خاوه در بین گردشگران شده است..

شیش‌انداز ورامینی از مهم‌ترین و سنتی‌ترین غذاهای ورامین محسوب می‌شود. این غذا برای صبحانه و عصرانه طبخ می‌گردد و مردم برای روزهای پرکار از این غذا میل می‌کردند. این غذای بسیار خوشمزه از موادی شامل پیازداغ فراوان، گردو و تخم‌مرغ تهیه می‌شود.

ورامین یکی از شهرهای تاریخی است.ان تهران است.. این شهرستان در کیلومتری جنوب شرقی تهران قرار دارد و از سه شهر جوادآباد، قرچک و پیشوا تشکیل شده است.. کمتر گردشگری به ورامین به عنوان یک مقصد گردشگری فکر می‌کند اما باید گفت که این شهر جزو شهرهای تاریخی تهران محسوب می شود و می‌تواند مقصد مناسبی برای سفرهای یک‌روزه درون است.انی باشد. امروزه با هم گشتی کوتاه در این شهرستان خواهیم زد. با ما همراه باشید.


در برخی موتور های بزرگ و سنگین، معمولاً از دو المنت یا صافی است.فاده می شود. المنت دومی کوچکتر بوده و به عنوان عضو ایمنی و تکمیلی است.فاده می شود. یعنی ذراتی که از صافی اصلی عبور کنند توسط این صافی گرفته می شوند. این صافی ها عمل تصفیه هوا را بهتر و مطمئن تر (بیشتر از %) انجام می دهند.

آب و مواد خارجی و آلودگی ها ممکن است. در طول مراحل حمل و نقل، انبارداری و نیز هنگام است.فاده (داخل باک موتور) وارد سوخت شده و آن را آلوده سازند. همچنین خود سوخت نیز دارای ناخالصی ها و مواد بسیار ریز میکروسکوپی است.. اندازه این مواد ممکن است. به حدی ریز و کوچک باشد که با چشم دیده نشوند. از آنجایی که تلرانس بین قطعات سیستم سوخت رسانی بسیار کم و حدود / تا / میلی متر است. (تلرانس بین پلانجر و بارل یا سوزن انژکتور با سوخت پاش)، لذا ورود هر گونه ناخالصی و آلودگی های ریز و درشت باعث صدمه رساندن و فرسایش سریع این قسمت ها می شود. همچنین ورود آب نیز به این قسمت ها موجب زنگ زدگی و فرسایش قطعات ظریف سیستم سوخت رسانی خواهد شد. وجود آب و ناخالصی ها در سوخت باعث نامنظم کار کردن موتور، انتشار دود از اگزوز و کاهش توان موتور نیز می شوند.

توان اسمی ژنراتور های دیزلی بین تا کیلو ولت آمپر (kva) مختص مصارفی نظیر کارخانجات تولیدی، معادن، صنایع فلزی، نفت، گاز، پتروشیمی و مراکز نظامی است. که ظرفیت عملکرد چند ساعته دارند و به عنوان منبع اصلی تامین برق در چنین مکان‌هایی مورد است.فاده قرار می‌گیرند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر