مشاوره و اجرا دیزل ژنراتور در چهاردانگه

diesel generator-1
diesel generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وسعت شهرک صنعتی چهاردانگه بسیار زیاد است.. این شهرک به طور کلی به بخش بنگاه های صنعتی و شرکت ها و تولیدی ها و بخش فروشگاه ها و پاساژها و مغازه ها تقسیم می شود. در واقع بخش تجاری و بخش صنعتی دو بخش اصلی شهرک صنعتی چهاردانگه هستند. معمولا هرچه به سمت مرکز این شهرک بروید با صنایع بیشتری رو به رو می شوید و در حواشی آن بیشتر فروشگاه ها و پاساژهای فروش مبلمان و غیره قرار گرفته اند. در بخش صنایع نیز، فعالیت های متنوعی انجام میگیرد، از ساخت و تولید ورقه های ام دی اف، مغازه های فروش روکش ام دی اف، کارخانه های تولید مبلمان و &#; را می توانید در بخش صنعتی ببینید.

هنگامی که تمام نیازهای یک تولیدکننده برای تولید یک محصول در یک محدوده کوچک تأمین شود، در هزینه ها به شدت صرفه جویی خواهد شد. همین مسئله باعث شده که قیمت تمام شده محصولات برای تولیدکننده کمتر شود و در نهایت فروشنده و خریدار نیز متحمل هزینه های کمتری شده و سود همه مهره های دخیل در این معامله افزایش یابد.

آخرین دلیل کاهش قیمت ها در چهاردانگه، هزینه های کمتر زندگی به نسبت سایر شهرها است.. چهاردانگه یک شهر کوچک است. و همین مسئله باعث شده که قیمت محصولات خوراکی، خدمات، اجاره خانه و مغازه و بسیاری موارد دیگر، نسبت به شهرهای بزرگی نظیر تهران بزرگ کمتر باشد.


یکی از مهمترین و حساس ترین تصمیمات مسئولان واحد فنی برای تامین برق تاسیسات خود انتخاب مناسب یک ژنراتور گازوئیلی می باشد، زیرا در صورت عدم انتخاب مناسب یک مولد برق همانند ژنراتور دیزلی می تواند خسارت های جبران ناپذیری برای پروژه های در پی داشته باشد. یکی از دغدغه ها در انتخاب یک دیزل ژنراتور نوع کاربرد آنها است.. به عنوان مثال:

کاربرد دیزل ژنراتور به گستردگی است.فاده از تمام مکان‌ها و ابزارهای بستگی دارد که برای است.فاده از الکتریسیته در زندگی بشر فراهم شده است.. از نیاز اضطراری به برق در هنگام قطعی شبکه گرفته تا وسایل حمل و نقل دریایی، هوایی و ریلی و همه نیازمندی‌هایی که در مکان‌های فاقد دسترسی به شبکه برق وجود دارد، همگی از کاربردهای دیزل ژنراتور محسوب می شوند.

در انتخاب و خرید دیزل ژنراتور، عوامل متعددی نظیر: تامین سوخت و ذخیره آن، شرایط کار، تامین بار و عوامل مختلف دیگری مانند قیمت دیزل ژنراتور تاثیرگذار هستند. از دلایل برتری ژنراتور دیزل نسبت به انواع گازسوز آن، تعداد بیشتر تامین کننده‌های قطعات یدکی، عدم نیاز به دانش و تجربه زیاد برای است.فاده و نگهداری و همچنین حمل و راه اندازی ساده‌ آن است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر