مشاوره و اجرا دیگ بخار در اسلامشهر

Boiler-1
Boiler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهریاریها : جناب آقای دکترتوکلی به همراه جناب آقای مهندس صفائی ،رئیس محترم سازمان میادین و تره بارکشور و جناب آقای دکتر دهقان شعار بنیانگذار موسسه ی تحقیقات ثبت و گواهی بذر و نهال و مشاور دانشگاه کلن و است.اد دانشگاه مسی نیوزلند درجلسه ای مشترک با هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت تعاونی شباهنگ […]

این مجموعه که به عنوان یک آثار ملی محسوب میشود و در روستای علی آباد قرار گرفته است. و مجموعه این اثر یکی از دیدنی های این منطقه محسوب میشود.یخچال علی آباد که قدمت آن به دوره قاجاریه برمی‌گردد و دارای دیوار چین های بلند می باشد که این امر برای ایجاد سایه و جلوگیری از تابش نور مستقیم خورشید می باشد.

در فاصله ۵ متری جنوب غرب روستای جعفرآباد جنگل شهرستان اسلامشهر مجموعه ای از سازه های معماری , خدماتی در کنار یکدیگر و به فاصله بسیار نزدیک قرار گرفته اند . شاید کمتر نقطه ای از نظر باستان شناسی یافت شود که چنین ویژگی داشته باشد .


در این مقاله با دیگ بخار و انواع آن شامل دیگ های بخار فایر تیوب (Fire Tube) و واتر تیوب (Water Tube) ، دیگ های بخار عمودی و افقی، دیگ های بخار عقب خشک (Dry Back) و عقب تر (Wet Back)، دیگ های بخار دو پاس، کوره برگشتی، سه پاس و چهار پاس آشنا خواهید شد.

دیگ بخار صنعتی در صنایع پتروشیمی و نفتی، کارخانه جات، صنایع نظامی، فضایی، تولید و پرورش قارچ، دامداری ها، کشتی رانی، ساخت یونولیت و حتی شستشوی ماشین ها به کار گرفته می شود. دیگ بخار صنعتی به کار گرفته شده برای شستشوی ماشین ها خصوصا موتور شویی ماشین از طریق دستگاه کارواش بخار صورت می گیرد. برای اطلاع از قیمت و نحوه است.فاده از کارواش بخار می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

در این نوع از دیگ­ ها پس از احتراق مشعل، محصولات احتراق وارد کوره شده و پس از رسیدن به انتها، از طرفین برگشت داده می­ شوند و سپس وارد پاس لوله­ ها شده و نهایتا از دودکش خارج می­ گردند. بازدهی این نوع از دیگ­ ها از دیگ­های دوپاس بیشتر و از دیگ­های سه ­پاس کمتر می­ باشد. لازم به ذکر است. که است.فاده از این نوع دیگ­ ها برای تولید بخار مرسوم نبوده و بیشتر برای تولید آبگرم و در ظرفیت­ های نه چندان بالا مورد است.فاده قرار می­ گیرند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر