فروش دیگ بخار در بازار لاله زار

Boiler-1
Boiler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در دیگ­ های عقب خشک دود در انتهای تمامی پاس­ ها به یک سطح در انتهای دیگ ( صفحه لوله یا تیوب شیت) برخورد نموده و برگشت داده می­ شود.  به دلیل اینکه اختلاف دمای بین پاس ­های دو و سه بالا می­ باشد، سطح تیوب شیت دچار تنش حرارتی زیاده شده و به مرور زمان باعث بروز ترک و نهایتا نشتی در بدنه دیگ می­ گردد. این دیگ­ها همچنین نیاز به عایقکاری توسط مواد نسوز در انتها دارند که خود مستلزم هزینه بوده و به مرور زمان نیز نیاز به تعویض و ترمیم خواهد داشت.

بسته بندی سخت و فیلم های پلاستیکی اغلب نیاز به تغییر درجه حرارت در حین فرآیند دارد یعنی بعد از گرم شدن نیاز به سرد شدن سریع است.. لذا  لازم است. از تجهیزاتی است.فاده شود که منابع گرمای انعطاف پذیر و کارآمد را فراهم می کند. این فرآیندها شامل تولید و ساخت موارد زیر خواهد بود:

دیگ بخار صنعتی در صنایع پتروشیمی و نفتی، کارخانه جات، صنایع نظامی، فضایی، تولید و پرورش قارچ، دامداری ها، کشتی رانی، ساخت یونولیت و حتی شستشوی ماشین ها به کار گرفته می شود. دیگ بخار صنعتی به کار گرفته شده برای شستشوی ماشین ها خصوصا موتور شویی ماشین از طریق دستگاه کارواش بخار صورت می گیرد. برای اطلاع از قیمت و نحوه است.فاده از کارواش بخار می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.



( فروش ) های دیگر