مشاوره و اجرا دیگ بخار در بازار لاله زار

Boiler-1
Boiler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از طرف دیگ دستگاه ها و وسایل مورد است.فاده در فرآیند تولید بطور مرتب باید شستشو و نظافت شوند . شستشو با بخار یکی از بهترین روشها در این قسمت می باشد که علاوه بر تمیزی فرآیند ضدعفونی را نیز انجام می دهد.استفاده از بخار تمیز در این بخش ها بسیار مورد توجه می باشد.

این نوع از دیگ­ ها به دلیل میزان سطح تبادل حرارت بالا، بیشترین بازده­ی حرارتی را دارا هستند. اما به دلیل هزینه­ های ساخت بالا و پیچیدگی­ های آن مقرون بصرفه نمی­ باشند. همچنین به دلیل تعداد مسیر بالای دود، دمای گازهای خروجی به زیر نقطه ­ی شبنم رسیده و باعث خوردگی دودکش و حتی خود دیگ می­ گردد. همچنین این دیگ ­ها در معرض تنش­ های حرارتی بالایی هستند بویژه در مواردی که نوسانات ناگهانی رخ دهد، این امر منجر به آسیب رساندن به بدنه ­ی دیگ و ایجاد ترک می گردد. به دلیل موارد ذکر شد می­ توان گفت دیگ­های چهار پاس بلااستفاده بوده و تولید ها متداول نمی باشد.

دیگ بخار های ما به تمام شهرستانها ارسال شده است. لذا اگر نیاز داشتید بویلر بخار های شرکت فن آوران زاگرس را از نزدیک مشاهده کنید کافی است. با کارشناسان ما تماس بگیرید تا با هماهنگی لازم در شهر شما از پروژه ایی که دستگاه های ما در آن نصب گردیده است. بازدید نمایید تا از نزدیک شاهد کیفیت محصولات ما باشید . ارسال به شهرهای تهران گرگان یزد اصفهان تبریز ارومیه رشت سازی مشهد نیشابور سبزوار اردبیل کرج ایلام بوشهر شهر کرد بیرجند اهواز بجنورد بویلر بخار در زنجان سمنان زاهدان ارسال دستگاه دیگ بخار به قزوین شیراز قم سنندج کرمان و فروش دیگ بخار در کرمانشاه خرم آباد اراک و همدان . برای ارسال و سفارش محصول در شهر شما تماس بگیرید با تشکر فراوان



( مشاوره و اجرا ) های دیگر