مشاوره و اجرا دیگ بخار در بهارستان

Boiler-1
Boiler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مجسمه برنزی رضاشاه در سال در مرکز میدان بهارستان بر پایه‌ای مزین به چهار ستون هخامنشی، روی صفحه‌ای نصب شد. در حوادث سال اولین مجسمه‌ای که در تهران سرنگون شد، مجسمه رضاشاه در میدان بهارستان بود. اما بعد از آن در سر جای خود قرار گرفت و تا سال ۵ برقرار بود. بعد از پیروزی انقلاب ۵ مجسمه رضاشاه از میدان بهارستان برداشته شد.

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:

اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.


گروه صنعتی آراد بویلر با گردهم آوردن پرسنل ماهر و متعهد، فعالیت خود را در زمینه ساخت ، تولید و اجرای انواع مخازن تحت فشار از جمله دیگ های بخار صنعتی، دیگ آبگرم، دیگ آبداغ و دیگ روغن داغ با پشتوانه بیش از سی سال فعالیت سازنده در عرصه تولید برای میهن پهناورمان آغاز نمود و پس از سال ها تلاش مستمر و چشمگیر با یک مجموعه پیشرفته صنعتی تولیدات خود را بر اساس است.انداردهای موجود و دارای مشخصه های منحصر بفرد فنی و کیفی به سراسر نقاط ایران و خاورمیانه عرضه و ارائه می نماید. در صورت ارائه هر گونه انتقاد و یا پیشنهادی با تماس حاصل فرمایید.

دیگ بخار ( steam boiler ) دستگاهی است. که کاربرد آن برای تولید بخار از آب است. . این عمل با است.فاده از نیروی گرمایشی که از طریق سوخت هایی چون ذغال سنگ ، گاز شهری ، گازوئیل و مواد مذاب، &#; اتفاق می افتد . جنس مخزن بویلر بخار یا از فولاد و یا از چدن است. که دیگ بخار فولادی برای تولید بخار پر فشار کاربرد دارد و دیگ بخاری چدنی برای تولید بخار کم فشار مورد است.فاده قرار می گیرد. داخل دیگ بخار دو قسمت وجود دارد : قسمت آتش و قسمت آب . معمولا دیگ های بخار در صنایعی که نیاز به بخار دارد کاربرد فراوان دارد و با پیشرفت تکنولوژی روز به روز نمونه های بهتری از دیگ های بخار تولید می شوند. دیگ بخار در صنایع بلوک زنی و جدول زنی، شست شوی مخازن سی ان جی، مرغداری و دامداری ها و صنعت پرورش غارش و همچنین در بسته بندی بعضی مواد غذایی و اکثر کارخانجات ، مجتمع های تجاری و مسکونی ، و در بسیاری از جاهای مختلف به کار میرود.

شایان ذکر است. فشار بخار اضافه داخل دیگ صنعتی توسط سوپاپ به خارج انتقال پیدا می کند تا مبادا دیگ بخار صنعتی دچار مشکل شود. روز به روز با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی از دیگ بخار صنعتی برای اهداف خاص و به خصوص نیز است.فاده می گردد. دیگ بخار صنعتی دارای راندمان بالا و کیفیت بسیار مطلوب می باشند این نوع از دیگ ها خود اتکا بوده و دارای دو درام کاملا مجزا از نوع چرخش طبیعی می باشند و می توانند حداکثر در هر ساعت تا تن بخار تولید کنند. دیگ های بخار صنعتی توانسته مورد است.قبال بسیاری از مشتریان واقع گردد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر