مشاوره و اجرا دیگ بخار در بومهن

Boiler-1
Boiler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

بومهن یکی از شهرهای است.ان تهران و جزو شهرستان پردیس است.. این شهر در شرق است.ان تهران و در مسیر جاده تهران به دماوند قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران ۵ کیلومتر، از پردیس کیلومتر و از رودهن کیلومتر است.. واژه بومهن به معنی حرکت زمین یا زلزله است.. شهر بومهن در نزدیکی برخورد دو گسل شمال تهران و مشا قرار گرفته و همین امر دلیل نامگذاری آن است..


از ایرادات این نوع دیگ می توان به ایجاد رسوب در قسمت پایین دستگاه و پس از مدتی خراب شدن یا حتی انفجار را در بر داشت. در قسمت بالای آن سطح داغ آتش قرار داشت که جهت جلوگیری ارتباط پیدا کردن فلز و آب میشد که به همین دلیل حرارت به شدت افزایش پیدا میکرد و باعث سوختن و تغییر شکل پیدا کردن و در نهایت خرابی میشد؛ پس از آن دیگ بخار های درون سوز طراحی شدند که در مقایسه با برون سوز فشار بالاتری را متحمل می شدند.

بالطبع هزینه دیگ بخار با ظرفیت بالا دارای سه پاس حرارتی جنس آلیاژی فولادی ضد زنگ و راندمان حرارتی بالا دارای است.اندارد و گارانتی تضمین اعتماد کمی بالاتر از انواع دیگر دیگ های بخار خواهد بود. در کل قیمت دیگ بخار صنعتی با هزینه نصب و راه اندازی آن چیزی حدود دلار خواهد بود. برای است.علام قیمت و برآورد هزینه های دقیق تر کافیست با راه های تماسی موجود در وبسایت با کارشناسان و مشاوران ما در این زمینه تماس حاصل نمائید.

این نوع از دیگ­ ها به دلیل میزان سطح تبادل حرارت بالا، بیشترین بازده­ی حرارتی را دارا هستند. اما به دلیل هزینه­ های ساخت بالا و پیچیدگی­ های آن مقرون بصرفه نمی­ باشند. همچنین به دلیل تعداد مسیر بالای دود، دمای گازهای خروجی به زیر نقطه ­ی شبنم رسیده و باعث خوردگی دودکش و حتی خود دیگ می­ گردد. همچنین این دیگ ­ها در معرض تنش­ های حرارتی بالایی هستند بویژه در مواردی که نوسانات ناگهانی رخ دهد، این امر منجر به آسیب رساندن به بدنه ­ی دیگ و ایجاد ترک می گردد. به دلیل موارد ذکر شد می­ توان گفت دیگ­های چهار پاس بلااستفاده بوده و تولید ها متداول نمی باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر