مشاوره و اجرا دیگ بخار در تهران

Boiler-1
Boiler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تهران به‌عنوان پایتخت ایران، هنگام شکل‌گیری مساحتی حدود کیلومتر مربع داشت. تغییرات سیاسی و افزایش جمعیت، شهر را دستخوش دگرگونی منطقه‌ای کرد و مساحت آن افزایش یافت؛ به‌طوری که در سال ، نخستین طرح جامع شهر تهران ابلاغ شد که در آن مساحت شهر با افزایشی خیره‌کننده به ۸ کیلومتر مربع رسید. تهران با این مساحت به منطقه تقسیم شده بود.

پس از انقلاب ۵، طرح جامع تهران تنها برای ۸ سال به‌طور مستقیم مبنای کنترل و هدایت توسعهٔ پایتخت ایران بود و در دهه‌های گذشته، تغییرات کالبدی و توسعهٔ کلان‌شهر تهران بیشتر بر مبنای مجموعه‌ای از ضوابط و بخشنامه‌ها صورت گرفته‌است.

جریان‌های هوایی، اثرگذاری زیادی در آب‌وهوای تهران دارند. وزش باد غالب از سمت غرب سبب می‌شود که غرب شهر همواره در معرض هوای تازه قرار گیرد؛ با وجود اینکه این باد دود و آلودگی نواحی صنعتی غرب را به همراه می‌آورد، وزش شدید آن می‌تواند هوای آلوده را از شهر تهران بیرون ببرد.


فروش مستقیم دیگ بخار توسط شرکت فن آوران زاگرس ماشین از کارخانه میباشد . لذا جهت خرید دیگ بخار مستقیما با ما تماس بگیرید . فن آوران در ابعاد و ظرفیت ها مختلف با بهترین کیفیت ساخت ممکن خدمات پس از فروش و گارانتی در خدمت شما مشتریان محترم می باشد .

به طور کلی طرز کار دیگ بخار بدین صورت است. که آب در مخزن دیگ بخار ذخیره شده و سپس توسط گاز طبیعی، پروپان، گازوئیل، زغال سنگ و یا یک عنصر الکتریکی گرم میشود و وقتی آب به بخار تبدیل شد در یک مخزن خالی گنبدی شکل جمع میگردد. بخار بطور مستمر در گنبد و سطح فشار در ارتفاع بالا و بالاتر جمع شده و زمانی که به سطح مورد نظر رسید بخار از طریق دریچه آزاد میگردد تا بدین ترتیب از طریق لوله ها و اطراف خانه حرکت نماید. بخار مادامی که مشعل روشن باشد از طریق یک سری رادیاتور حرکت میکند تا زمانی که انرژی به اندازه کافی مصرف گردد سپس بعد از خاموشی مشعل دوباره به آب تبدیل میگردد و مجددا به دیگ بخار برمیگردد.

بالطبع هزینه دیگ بخار با ظرفیت بالا دارای سه پاس حرارتی جنس آلیاژی فولادی ضد زنگ و راندمان حرارتی بالا دارای است.اندارد و گارانتی تضمین اعتماد کمی بالاتر از انواع دیگر دیگ های بخار خواهد بود. در کل قیمت دیگ بخار صنعتی با هزینه نصب و راه اندازی آن چیزی حدود دلار خواهد بود. برای است.علام قیمت و برآورد هزینه های دقیق تر کافیست با راه های تماسی موجود در وبسایت با کارشناسان و مشاوران ما در این زمینه تماس حاصل نمائید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر