فروش دیگ بخار در جنوب تهران

Boiler-1
Boiler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جوادیه بر اساس مساحت بیشترین تراکم جمعیت را دارد و ورزشکاران متعددی از جمله فوتبالیست ها و کشتی گیران از این منطقه مسیر شهرت خود را آغاز کرده اند.  جوادیه از سمت جنوب به بزرگراه تندگویان ، سمت غرب به بزرگراه نواب و شمال به محله راه آهن محدود می شود. وجود بوستان ولایت ، فرهنگسرای بهمن و بیمارستان بهارلو در کنار این محله سبب شده از نظر امکانات نسبت به دیگر محله های جنوب شهر وضعیت بهتری داشته و این محله را از شرایط جزیره ای خود خارج کند. مهمترین  خیابان محله جوادیه متری می باشد که در مراسمات مذهبی شور و حال خاصی را به خود میگیرد.

منطقه تهران دارای محله هایی با بافت قدیمی، مانند سایر محله های جنوب تهران است. که سابقه ی شکل گیری  این منطقه را سال تخمین زده اند؛ این منطقه سالها در حاشیه ی تهران بوده و در دهه های اخیر در محدوده ی شهری تهران و محله های جنوب تهرانجای گرفته است..

این حرم در یکی از محله های جنوب تهران،یعنی واقع در شهرری کنونی است. و بنای اولیه این مکان در نیمه ی دوم قرن سوم هجری ساخته شده و بعد ها به دست خاندان بویه گسترش یافته است.؛ ساخت صحن ها و ایوان های این حرم مربوط به دوران صفوی است. و آینه کاری های این بنا به دستور شاه طهماسب انجام گرفته است..


یکی از رایج ­ترین دیگ­ هایی که امروزه مورد است.فاده قرار می­ گیرد، دیگ سه­ پاس عقب تر می­ باشد.با توجه به اینکه در این نوع دیگ، محصولات احتراق سه مسیر گذر را طی می­ کنند میزان انتقال حرارت بالا بوده و بازدهی این نوع از دیگ­ها بالا می­ باشد.

دیگ بخار در صنعت های گوناگون ائم از: صنایع غذایی، صنعت داروسازی، صنایع نفت و گاز پتروشیمی، صنایع کاغذ سازی، صنایع کشاورزی و تولیدات قارچ، صنایع پلاستیک سازی، صنایع نساجی، صنایع قند و شکر، صنایع چرم سازی و تولیدات روکش صندلی، صنایع شیمیایی و همچنین در نیروگاه های حرارتی این دیگ مورد است.فاده قرار میگیرد و کارایی زیادی دارد.

انتقال حرارت در دیگ می­ تواند به صورت هدایت، جابجایی و تششع انجام شود. تماس مستقیم شعله با تیوب ­ها باعث ایجاد آسیب و خرابی در تیوب­ها می­ گردد. با عبور شعله از میان کوره، انتقال حرارت تشعشعی جذب می­ گردد که در شکل زیر نشان داده شده است..



( فروش ) های دیگر