فروش دیگ بخار در دماوند

Boiler-1
Boiler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برخی اعتقاد دارند که دماوند آتشفشانی نیست. اما برخی دیگر معتقد هستند که آتشفشان دماوند فعال است. و خروج گاز و چشمه‌های آب‌گرم، علامت فعال بودن آن است.. دکتر مهدی زارع از متخصصانی است. که اعتقاد دارد دماوند یک کوه آتشفشانی فعال است..

دامنه کوه دماوند در ارتفاع تا ۵ متری کاملا پوشیده از شقایق است.. این شقایق منحصربه‌فرد در دنیا شناخته شده و با نام شقایق لار و رینه در کتاب‌های معتبر گیاه‌شناسی جهان به ثبت رسیده است.. همچنین این منطقه از لحاظ مرتع و چراگاه بسیار غنی است.؛ حتی در ارتفاعات بلند دماوند نیز (زیر چهار هزار متر) از این بابت فقر چندانی وجود ندارد؛ ولی متاسفانه چرای بیش از حد دام‌ها، معدن کاوی و جاده‌کشی این شکوه بی‌نظیر را در معرض آسیب‌های جدی قرار داده است.. ارتفاع  تا ۵ متری دامنه‌ی این کوه است.وار در فصل بهار با فرشی از شقایق پوشیده می‌شود که متاسفانه این دشت نیز در معرض خطر جدی زباله‌های تولیدی توسط بازدیدکنندگان است..

تاحالا به دماوند رفته‌اید؟ تجربه صعود به آن را دارید؟ زیبایی‌های این منطقه را دیده‌اید؟ آبشارها، رودخانه‌ها، دشت‌ها&#; کدام جاذبه دماوند را دوست داشته‌اید؟ چه فصلی را برای رفتن به آن پیشنهاد می‌کنید؟ تمامی نظرات خود را برای ما در بخش نظرات بنویسید.


طبقه­‌بندی دیگ­‌ها به روش­‌های مختلفی مانند شکل ظاهری (افقی یا عمودی) ، شکل انتهایی دیگ (عقب تر و عقب خشک)،  فشار کاری دیگ (فشار پایین، فشار متوسط و فشار بالا)، دمای کاری دیگ (دما پایین، دما متوسط و دما بالا) ، نوع سوخت مشعل( گاز، گازوئیل، مازوت و چندگانه سوز) ، مسیر شعله ( پاس و پاس) و بر اساس نوع سیال در لوله (واترتیوب و فایرتیوب)  انجام می‌­شود.

دیگ بخار ( steam boiler ) دستگاهی است. که کاربرد آن برای تولید بخار از آب است. . این عمل با است.فاده از نیروی گرمایشی که از طریق سوخت هایی چون ذغال سنگ ، گاز شهری ، گازوئیل و مواد مذاب، &#; اتفاق می افتد . جنس مخزن بویلر بخار یا از فولاد و یا از چدن است. که دیگ بخار فولادی برای تولید بخار پر فشار کاربرد دارد و دیگ بخاری چدنی برای تولید بخار کم فشار مورد است.فاده قرار می گیرد. داخل دیگ بخار دو قسمت وجود دارد : قسمت آتش و قسمت آب . معمولا دیگ های بخار در صنایعی که نیاز به بخار دارد کاربرد فراوان دارد و با پیشرفت تکنولوژی روز به روز نمونه های بهتری از دیگ های بخار تولید می شوند. دیگ بخار در صنایع بلوک زنی و جدول زنی، شست شوی مخازن سی ان جی، مرغداری و دامداری ها و صنعت پرورش غارش و همچنین در بسته بندی بعضی مواد غذایی و اکثر کارخانجات ، مجتمع های تجاری و مسکونی ، و در بسیاری از جاهای مختلف به کار میرود.

بالطبع هزینه دیگ بخار با ظرفیت بالا دارای سه پاس حرارتی جنس آلیاژی فولادی ضد زنگ و راندمان حرارتی بالا دارای است.اندارد و گارانتی تضمین اعتماد کمی بالاتر از انواع دیگر دیگ های بخار خواهد بود. در کل قیمت دیگ بخار صنعتی با هزینه نصب و راه اندازی آن چیزی حدود دلار خواهد بود. برای است.علام قیمت و برآورد هزینه های دقیق تر کافیست با راه های تماسی موجود در وبسایت با کارشناسان و مشاوران ما در این زمینه تماس حاصل نمائید.



( فروش ) های دیگر