مشاوره و اجرا دیگ بخار در دماوند

Boiler-1
Boiler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تاحالا به دماوند رفته‌اید؟ تجربه صعود به آن را دارید؟ زیبایی‌های این منطقه را دیده‌اید؟ آبشارها، رودخانه‌ها، دشت‌ها&#; کدام جاذبه دماوند را دوست داشته‌اید؟ چه فصلی را برای رفتن به آن پیشنهاد می‌کنید؟ تمامی نظرات خود را برای ما در بخش نظرات بنویسید.

مشکلات دیگری که کوه دماوند و محدودهٔ پیرامون آن را تهدید می‌کنند عبارت‌اند از: ساخت‌وساز بی‌ضابطه، تصرف منابع طبیعی برای است.فادهٔ غیرقانونی و شخصی، افزایش جمعیت انسانی و خودروها، حضور بیش از اندازهٔ گردشگران بدون آن‌که آموزش‌های لازم در رابطه با طبیعت‌گردی و حفظ محیط زیست به آن‌ها داده شده باشد، نوشتن یادگاری در طول مسیر (به‌ویژه بر فراز قلهٔ دماوند)، نصب تابلوهای یادبود و پرچم‌های گروه‌ها و یادگاری‌های کشته‌شدگان، کمبود اقامتگاه و تبلیغات نامناسب.

برخی دیگر از گونه‌های گیاهای دماوند عبارت‌اند از: کاج آلپ، اسپرس کوهی نیمه کروی، گون، یاسمن صخره‌ای، ازمکی کوهسری، پیربهار دنایی، شبدر شاه بلوطی، ترشک کوهسری، دغدغک البرزی، پلاخور بوته‌ای، گالش انگور، تیره گل، نسترن وحشی، قفقازی، رز گردآلود، گز، علف بره، چمن آراراتی، چمن گندمی آسیای مرکزی، جاروی علفی بامی، علف قرمز، جو چمنزار، ملیکای بی زبانک، علف صورتی، چاودار هراتی، شبه یولاف شکننده، ریش سنبل، خشخاش طناز، شکرتیغال و شکرتیغال مشهدی، چون جاشیر، سریش و در جاهای مرطوب زبان طلا، پیرسنبل، قدومه پرشاخه، جعفری فرنگی معطر، بادرنجبویه دنایی، خاکشیر تلخ کوتوله، گل بی مرگ طلایی، پنجه برگ نقره گون، آزاد بری، پنجه برگ همدانی، دنایی، سنبله ارغوانی و مینای پرکپه برگ نقره‌ای.


در دیگ­ های عقب خشک دود در انتهای تمامی پاس­ ها به یک سطح در انتهای دیگ ( صفحه لوله یا تیوب شیت) برخورد نموده و برگشت داده می­ شود.  به دلیل اینکه اختلاف دمای بین پاس ­های دو و سه بالا می­ باشد، سطح تیوب شیت دچار تنش حرارتی زیاده شده و به مرور زمان باعث بروز ترک و نهایتا نشتی در بدنه دیگ می­ گردد. این دیگ­ها همچنین نیاز به عایقکاری توسط مواد نسوز در انتها دارند که خود مستلزم هزینه بوده و به مرور زمان نیز نیاز به تعویض و ترمیم خواهد داشت.

یکی از رایج ­ترین دیگ­ هایی که امروزه مورد است.فاده قرار می­ گیرد، دیگ سه­ پاس عقب تر می­ باشد.با توجه به اینکه در این نوع دیگ، محصولات احتراق سه مسیر گذر را طی می­ کنند میزان انتقال حرارت بالا بوده و بازدهی این نوع از دیگ­ها بالا می­ باشد.

به طور جدی تاکید می شود که اطلاعات کامل در مورد مشخصات و کارایی هر یک از انواع دیگ بخارها، قبل از خرید به دست آورید. تا بتوانید از مزایای آنها به طور کامل برخوردار باشید. تعمیر و نگهداری آنها را جدی بگیرید. این نوع از سیستم ها دارای تله می باشند که به طور متوسط طول مفید آنها سال می باشد. اگر اصول لازم برای نگهداری  آنها به خوبی در اولویت قرار نگیرد در این صورت بازده خروجی به شدت افت می کند. حتما دستورالعمل های لازم برای به کارگیری آنها را جدی بگیرید. در صورت به وجود آمدن هرگونه ایراد با افراد کاربلد و کاردان در تماس باشید. سرویس دوره ای منظم این نوع از محصولات را فراموش نکنید. در این صورت می توانید برای بازه ی زمانی بیشتر از کارکرد آنها برخوردار باشید. با ما محصول با کیفیت را به صورت آنلاین هم اکنون سفارش دهید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر