فروش دیگ بخار در دیزین

Boiler-1
Boiler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نوع قرارگیری کلبه‌های شله به‌گونه‌ای است. که راه دسترسی اتومبیل به آن‌ها وجود دارد. معماری سنتی این شله‌ها هم‌خوان با فضای کوهستانی منطقه است. و با سقف شیروانی خود بسیار چشم‌نواز‌تر به نظر می‌رسند. بعضی شله‌ها بزرگ‌تر هستند و امکان اقامت حدود نفر را دارند. این کلبه‌ها به‌دلیل ترافیک بالای مسافران در آخر هفته، کمتر از دو روز رزرو اجاره داده نمی‌شوند. اگر قصد اقامت در این شله‌ها را دارید، باید چند روز پیش از مراجعه به دهکده دیزین رزرو انجام دهید. 

کایت سواری از تفریحات لاکچری و در عین حال، بسیار به‌یادماندنی مجموعه دیزین است.. در کایت سواری، همراه با یک مربی کاربلد، به ارتفاعات تپه‌های دیزین می‌روید و از پرواز در هوایی پاک لذت می‌برید. اگر اهل هیجان و تجربه‌های جدید  هستید، کایت سواری، آن هم در جایی که کوه‌های بلند و سفید زیر پایتان هستند، تجربه‌ای خاطره‌انگیز خواهد بود.

منطقه دیزین یا به عبارتی پیست دیزین در است.ان البرز و کیلومتری شهر کرج قرار دارد. چندین مسیر برای رسیدن به دیزین وجود دارد که بهترین آن جاده چالوس است.. هنگامی که قصد عزیمت به شمال از جاده چالوس را دارید، احتمالاً تابلوهای مربوط به پیست اسکی دیزین را دیده‌اید. در این مسیر بعد از هتل گچسر از مسیر ولایت‌رود رفته و به دیزین برسید.


جهت رفع مشکلات فوق دیگ­ های عقب تر طراحی شده است.. در این طراحی علاوه بر اینکه انتهای دیگ در ارتباط با مواد حاصل از احتراق نمی­باشد، سطح انتقال حرارت افزایش یافته و در نتیجه بازدهی دیگ افزایش می­ یابد. در شکل زیر هر دو نوع مختلف دیگ نشان داده شده است..

ظرفیت این دیگ بخار همانطور که از نامش پیداست، دیگ بخار پنج تن یا کیلوگرم است. که قادر است. در هر ساعت کیلوگرم بخار خروجی داشته باشد، دیگ بخار پنج تن از بویلرهای بزرگ و برای کارخانجات مورد است.فاده قرار می گیرد؛ در این نوع دیگ بخار آتش باعث ایجاد حرارت و گرما و در نتیجه تبدیل آب به بخار می شود، این بخار تحت فشار بالایی تولید می شود؛ دیگ تنی از نوع فایرتیوب و عقب تر می باشد.

دیگ بخار تن یا کیلویی جزو متداول ترین نوع بویلر است. که علاوه بر کیفیت بالا و ایمنی بالا هزینه بسیار پایینی نیز دارد، قیمت دیگ بخار تن این شرکت بسیار ناچیز بوده و هر مصرف کننده‌ای می‌تواند با کمترین هزینه از این دستگاه است.فاده نماید بنابراین از صرف هزینه اضافی صرفه جویی شده و از لحاظ اقتصادی به نفع مصرف کننده است..



( فروش ) های دیگر