مشاوره و اجرا دیگ بخار در دیزین

Boiler-1
Boiler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بهتر است. در مورد بهترین زمان رفتن به پیست اسکی دیزین اینطور بگوییم که اگر قصدتان اسکی‌کردن در برف و تجربه تفریحات برفی در سرمای ارتفاعات البرز است.، پیست دیزین تهران از اواخر پاییز (آذرماه) تا اوایل اردیبهشت‌ماه باز و قابل دسترس است.. اما در فصل تابستان نیز به دلیل هوای خنک و ارتفاعات سرسبز و مسابقات مختلفی مانند کایت‌سواری، دوچرخه‌سواری در کوهستان و تیراندازی و همچنین به دلیل آن که تنها پیست اسکی قابل دسترس در فصل تابستان است. گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

از جمله تله کابین‌های پیست اسکی دیزین می‌توان به «تله کابین شاله» با طول ۵ متر و ارتفاع ۸ متر، «تله کابین قله» با طول ۵ متر و ارتفاع متر، «تله کابین دره» که طولانی‌ترین تله کابین دیزین است. با طول ۸ متر و ارتفاع ۵ متر و در آخر «تله کابین چمن» با طول ۸ متر و ارتفاع ۸۵ متر اشاره کرد.

در این پیست حتی اگر زمستان کم‌برف هم باشد، دیگر نگران اسکی کردن خود نخواهید بود. در کنار انواع پیست‌های اسکی، دربندسر هم مانند دیزین، امکانات تفریحی متنوع دیگری هم دارد. امکاناتی مانند تله کابین، تله سیژ و امکانات رفاهی مانند رستوران‌های متنوع.


دیگ بخار صنعتی در صنایع پتروشیمی و نفتی، کارخانه جات، صنایع نظامی، فضایی، تولید و پرورش قارچ، دامداری ها، کشتی رانی، ساخت یونولیت و حتی شستشوی ماشین ها به کار گرفته می شود. دیگ بخار صنعتی به کار گرفته شده برای شستشوی ماشین ها خصوصا موتور شویی ماشین از طریق دستگاه کارواش بخار صورت می گیرد. برای اطلاع از قیمت و نحوه است.فاده از کارواش بخار می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

همانطور که در تصویر زیر نیز مشاهده می­ شود در این نوع دیگ، دود طی دو مرحله از دودکش خارج م ی­شود. بدبن صورت که ابتدا یک پاس از داخل کوره عبور کرده و در پاس دوم از داخل تیوب­ها عبور می نماید. این نوع از دیگ­ ها نسبت به سایر انواع دیگ­های فایرتیوب راندمان پایین­تری دارند و معمولا در دیگ­های عقب خشک است.فاده می­ شوند. به دلیل راندمان پایین تولید این نوع از دیگ ها تقریبا منسوخ شده است..

در این نوع از دیگ­‌ها مواد حاصل از احتراق از داخل مجموعه ­ای از تیوب­ ها عبور نموده و آب روی پوسته­ ی بیرونی لوله­ ها جریان داشته و حرارت را دریافت می­ نماید. انرژی حرارتی منتقل شده به آب باعث بخار شدن آب می­ گردد. این دیگ­ ها در مقایسه دیگ­ های واترتیوب ارزان قیمت­تر بوده و غالبا برای کاربردهای صنعتی کوچک و فشارهای کاری پایین ­تر است.فاده می­ شوند. بازدهی این نوع از این دیگ ­ها بر اساس آرایش و ابعاد تیوب­ ها و تعداد پاس ­ها تعیین می­ گردد. مسلم است. که هرچقدر سطح انتقال حرارت بیشتر باشد بازدهی دیگ نیز افزایش می­ یابد، اگرچه که هزینه­ ها و پیچیدگی دیگ نیز افزایش می ­یابد. در دیگ­ های فایرتیوب بدلیل حجم آبگیری بالای دیگ، زمان راه‌اندازی دیگ بالا می­ باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر