فروش دیگ بخار در رودهن

Boiler-1
Boiler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای رسیدن به رودهن علاوه بر خودروی شخصی می‌توانید از اتوبوس و تاکسی نیز است.فاده کنید. در این بخش از معرفی رودهن، راه‌های دسترسی به این شهر خوش آب‌و‌هوای شمال است.ان تهران را مرور می‌کنیم تا بهتر متوجه شوید که رودهن کجاست و چطور می‌شود به آن‌جا رفت؟!

شرایط جغرافیایی و آب و هوای کوهستانی رودهن باعث شده تا  کشاورزی و دامداری به‌عنوان شغل اکثر مردم روستاهای بخش رودهن به حساب آید، به‌طوری‌که از لحاظ دامپروری و تولید شیر، رودهن حرف اول و آخر را در شرق است.ان تهران می‌زند. از محصولات مهم باغی رودهن می توان به گیلاس، زردآلو، گردو و سیب و محصولات کشاورزی به گندم و جو و برخی صیفی‌جات اشاره کرد

اگر کیلومتر به سمت شمال شرقی رودهن حرکت کنید، در جاده هراز به پیست اسکی بین‌المللی آبعلی می‌رسید. این پیست اسکی از آذر ماه تا فروردین ماه هرسال، میزبان هزاران گردشگر و ورزشکاری است. که برای تفریح و ورزش از این پیست بازدید می‌کنند. حوالی نوروز می‌توانید یک روز به‌یاد‌ماندنی را در پیست آبعلی بگذرانید و وداعی خاطره‌انگیز با زمستان برفی داشته باشید. در معرفی رودهن باید به این نکته اشاره کنیم که پیست آبعلی نخستین پیست اسکی کشور محسوب می‌شود.


دیگ بخار تن جزو بهترین بویلرهایی به شمار می‌رود که توسط این شرکت به تولید رسیده و هزینه آن برحسب میزان فشار و کارایی متفاوت است.، قیمت دیگ بخار تنی تولیدی ما در مقایسه با دیگ بخارهای تولیدی رقبا در سطح پایینی قرار دارد و در فشارهای متعددی قابل است.فاده می‌باشد، در نتیجه با خرید این دستگاه می‌توان از صرف هزینه‌های اضافی جلوگیری نمود و از آن به صورت چند منظوره است.فاده کرد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی انواع دیگ بخار به تولید رسیده که در صنایع متعدد به مصرف می‌رسد و در افزایش راندمان آنها نقش مستقیمی دارد، در واقع کار اصلی بویلر بخار تبدیل آب به بخار است. که عملیات تبخیر توسط نیروی گرمایشی صورت می‌گیرد. شرکت آذر است.یل فن آوران از تولید کنندگان بزرگ کشور در این زمینه می باشد که با تکیه بر دانش بومی و است.فاده از نیروهای مجرب و کارآزموده اقدام به طراحی و تولید انواع مخازن دیگ بخار می نماید . دستگاه های تولیدی این شرکت در سرتاسر ایران به فروش رسیده است. . خدمات پس از فروش شرکت ما با توجه به دارا بودن نمایندگی در اکثر شهرستان ها به صورت کامل صورت میگیرد .

بطور کلی این دیگ از دو درام در بالا و پایین تشکیل شده است.. آب در درام پایین گرما گرفته و بخار تولید شده بوسیله­ ی جابجایی طبیعی به سمت درام بالایی حرکت می­ کند. در درام بالایی بخار از آب جدا شده و روی سطح آب قرار می­ گیرد. آب سرد تزریقی به دارم بالایی بدلیل چگالی بالاتر در قسمت زیرین قرار گرفته و آب گرم­تر را در رایزر به صورت طبیعی به سمت بالا هدایت می­ کند. رفته رفته بخار بیشتری تولید شده و فشار در این سیستم بسته افزایش یافته و اختلاف بین چگالی آب و بخار اشباع کاهش می­ یابد تا جایی که این جریان طبیعی متوقف شود. در صورتی که بخار از دیگ خارج گردد، فشار درون سیستم افت کرده و جریان طبیعی آب تسریع می­ یابد. به منظورحفظ دبی خروجی بخار در دیگ­ های با فشار بالاتر، باید فاصله ­ی درام پایین و درام بخار افزایش یابد و یا سیرکولاسیون اجباری به کار گرفته شود.



( فروش ) های دیگر