مشاوره و اجرا دیگ بخار در رودهن

Boiler-1
Boiler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


باغچه ستوران زیتون یکی از بهترین رستوران‌های رودهن است. که مجهز به آلاچیق‌ها و کلبه‌های اختصاصی است. که قابل رزرو بوده و امکان برگزاری جشن تولد هم در کلبه‌ها وجود دارد.  البته این رستوران، برای افرادی که نمی‌خواهند روی زمین بنشینند، محیطی سرپوشیده با ظرفیت بالا و دکوراسیون شیکی هم دارد.

رودهن، شهری با آب‌و‌هوایی پاک در شمال شرق است.ان تهران است. و با است.ان سرسبز مازندران مرز مشترک دارد. مناطق ییلاقی رودهن در فصل تابستان به واسطه نزدیکی به کوه و رودخانه هوای خنک و مطبوعی دارند و گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کنند. این منطقه به دلیل نزدیکی به شهر تهران از روزگاران قدیم محلی برای تفریح و طبیعت‌گردی شهرنشینان پایتخت بوده است.. علاوه بر تفریح و گردش در این مناطق، بسیاری از پایتخت‌نشینان در سال‌های اخیر برای فرار از آلودگی شهر تهران به رودهن مهاجرت کرده‌اند و در آن جا زندگی می‌کنند.

دشت سیاه پالاس دارای طبیعت دست نخورده و فضایی پوشیده از گل های لاله سرخ و شقایق و زنبق وحشی و انواع گیاهان دارویی مانند خرگوشک، مریم گلی،شیرین بیان،  قارچ کوهی، سبزی کوهی، و جانوران مختلف مانند گرگ، شغال، روباه، گربه وحشی، قوچ کوهی، مار، مارمولک، موش صحرایی و عقاب است..


فروش مستقیم دیگ بخار توسط شرکت فن آوران زاگرس ماشین از کارخانه میباشد . لذا جهت خرید دیگ بخار مستقیما با ما تماس بگیرید . فن آوران در ابعاد و ظرفیت ها مختلف با بهترین کیفیت ساخت ممکن خدمات پس از فروش و گارانتی در خدمت شما مشتریان محترم می باشد .

به طور جدی تاکید می شود که اطلاعات کامل در مورد مشخصات و کارایی هر یک از انواع دیگ بخارها، قبل از خرید به دست آورید. تا بتوانید از مزایای آنها به طور کامل برخوردار باشید. تعمیر و نگهداری آنها را جدی بگیرید. این نوع از سیستم ها دارای تله می باشند که به طور متوسط طول مفید آنها سال می باشد. اگر اصول لازم برای نگهداری  آنها به خوبی در اولویت قرار نگیرد در این صورت بازده خروجی به شدت افت می کند. حتما دستورالعمل های لازم برای به کارگیری آنها را جدی بگیرید. در صورت به وجود آمدن هرگونه ایراد با افراد کاربلد و کاردان در تماس باشید. سرویس دوره ای منظم این نوع از محصولات را فراموش نکنید. در این صورت می توانید برای بازه ی زمانی بیشتر از کارکرد آنها برخوردار باشید. با ما محصول با کیفیت را به صورت آنلاین هم اکنون سفارش دهید.

دیگ بخار برای تغذیه خودکار و پرشدن منبع آب نیاز به یک پمپ الکتریکی برای عملیات دارد ولی این موضوع بدین معنی نیست که برای تامین سیستم گرمایشی بخار حتما انرژی الکتریکی و برق لازم باشد زیرا مشعل میتواند گازی یا گازوئیلی نیز باشد. عملکرد دیگ بخار ایستاده (عمودی) &#; بویلر بخار افقی &#; دیگ بخار صنعتی و&#; متفاوت است. جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر برای انتخاب دیگ بخار مناسب با کار شما با ما تماس بگیرید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر