مشاوره و اجرا دیگ بخار در شرق تهران

Boiler-1
Boiler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند از محبوب ترین و شلوغ ترین مناطق پایتخت می باشند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، این منطقه از تهران دارای محله است.. از جمله مهم ترین محله های شرق تهران موجود در منطقه می توان به صد دستگاه، فلاح، هفده شهریور، نبرد، شهرابی، قصر فیروزه، آهنگران، مینای جنوبی، تاکسیرانی، پاسدار گمنام، شیوا، اندرزگو، شهید محلاتی، پرستار، آهنگ، افراسیابی شمالی، نبی اکرم، ابوذر، سیزده آبان، شکیب، فرزانه، سرآسیاب دولاب،  چهارصد دستگاه،  مینای شمالی، دژکام، جابری، شکوفه، آهنگ شرقی، اشاره کرد. جالب است. بدانید که یکی از معروف ترین محله های شرق تهران محله دروازه دولاب می باشد که در زمان های قدیم جزو دروازه های شهر تهران به شمار می آمد.

اصلی ترین خیابان و محله شرق تهران بدون شک تهرانپارس می باشد که ساخت و ساز در آن از سال و پس از آن که ارباب هرمز این محله را خریداری کرد آغاز شده است.. تهرانپارس دارای چهار فلکه اصلی می باشد که هر یک از این فلکه ها با است.فاده از بلوار آرش به یکدیگر متصل می شوند. امروزه به دلیل مصوبه های مختلف توسعه شهرسازی این فلکه به صورت کلی تغییر ماهیت داده اند و ساختار این محله تغییر یافته است..

شهریور و مهر را می‌توان ماه‌های رونق خرید و فروش خانه دانست. از سال‌های قدیم در شهر تهران شاهد افزایش خرید و فروش در پایان تابستان و آغاز پاییز بوده‌ایم. هر چند در سال‌های اخیر میزان خرید و فروش منازل مسکونی در این ایام نسبت به گذشته کاهش یافته است. اما هنوز هم بیشترین تعداد نقل و انتقال مسکن در دو ماه شهریور و ماه مهر ثبت می‌شود.


در نظر داشته باشید که خرابی هر قطعه می تواند کارایی بقیه ی اجرا را تحت کنترل قرار دهد، به همین دلیل در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل، بلافاصله با افراد کاردان و باتجربه در این زمینه در ارتباط باشید تا بتوانید از عیب یابی دقیق ان مطمئن باشید. هر گونه ندانم کاری در پروسه ی عیب یابی می تواند خسارت های جدی به همراه داشته باشد. سرویس دوره ای می تواند از به وجود آمدن خسارت گزاف جلوگیری کند. اجزای تشکیل دهنده ی دیگ بخار به اجزای درون و برون آن تقسیم بندی می شود؛ که این قطعات نیز با توجه به نوع دیگ بخار می تواند متفاوت باشد.

دیگ بخارهای تولیدی این شرکت در دو نوع فایرتیوب و واترتیوب موجود است. که از قابلیت تولید بخار و آبگرم برخوردار است.، قصد ما از ارائه این مقاله نقل دیگ بخار در ظرفیت‌های مختلف می‌باشد که در ذیل رایج ترین نوع آنها را مورد بررسی قرار داده ایم.

در این نوع از دیگ­ ها پس از احتراق مشعل، محصولات احتراق وارد کوره شده و پس از رسیدن به انتها، از طرفین برگشت داده می­ شوند و سپس وارد پاس لوله­ ها شده و نهایتا از دودکش خارج می­ گردند. بازدهی این نوع از دیگ­ ها از دیگ­های دوپاس بیشتر و از دیگ­های سه ­پاس کمتر می­ باشد. لازم به ذکر است. که است.فاده از این نوع دیگ­ ها برای تولید بخار مرسوم نبوده و بیشتر برای تولید آبگرم و در ظرفیت­ های نه چندان بالا مورد است.فاده قرار می­ گیرند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر