مشاوره و اجرا دیگ بخار در شهر جدید اندیشه

Boiler-1
Boiler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نکته مشترک در بین همه فازهای اندیشه این است. که در این فازهاعلاوه بر مجتمع‌ها و خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های ویلایی در یک، دو و سه طبقه هم ساخته شده است. که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا با هر نوع سلیقه‌ای، خانه مورد علاقه و البته مناسب شرایط خود را بتوانند برای خرید و یا

اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..

سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.


دیگ بخار تن یا کیلویی جزو متداول ترین نوع بویلر است. که علاوه بر کیفیت بالا و ایمنی بالا هزینه بسیار پایینی نیز دارد، قیمت دیگ بخار تن این شرکت بسیار ناچیز بوده و هر مصرف کننده‌ای می‌تواند با کمترین هزینه از این دستگاه است.فاده نماید بنابراین از صرف هزینه اضافی صرفه جویی شده و از لحاظ اقتصادی به نفع مصرف کننده است..

هر کدام از موارد یاد شده می تواند سهم قابل ملاحظه ای در قیمت درخواستی این محصولات داشته باشد. به منظور ارائه ی خدمات کاربر پسند در تلاش آن هستیم که هزینه ی مناسب و معقول برای خرید انواع مختلف از بویلرهای موجود در لیست فروش مان ارائه دهیم. توجه کنید هرگاه این محصولات به قیمت بسیار کمتر از از قیمت است.اندارد بازار به فروش برسد در این صورت به کیفیت آن شک کنید زیرا به احتمال زیاد کارایی آن مطلوب نیست. دیگ بخار بی کیفیت نه تنها هزینه ی صرف شده برای خرید آن را به باد خواهد داد، بلکه با دردسرهای خرابی که به طور پیوسته دارد می تواند خسارت های جانی و مالی جبران ناپذیری به همراه داشته باشد. به همین دلیل تاکید می شود محصول مرغوب و با کیفیت خریداری کنید.

وجود بخار برای تولیدات محصولات بخصوص محصولات غذایی ضروریست، برای ایجاد رطوبت، تامین حرارت و گرما دیگ بخار بسیار مهم است.؛ تامین کردن بخار، کنترل فشار، تاکین گرما و حرارت، ضد عفونی کردن، تامین آب همه و همه برعهده این دستگاه است.، یکی از راحت ترین راه انتقال حرارت است.فاده از بخار است. پس با است.فاده از آب می توان یک انتقال دهنده حرارت ایجاد کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر