مشاوره و اجرا دیگ بخار در شهرک صنعتی خوارزمی

Boiler-1
Boiler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک صنعتی خوارزمی به یکی از بهترین و بزرگ ترین شهرک های صنعتی تهران تبدیل می شود و با است.ان تهران فاصله قابل توجهی دارد. با توجه به اینکه می توان مسیر این شهرک صنعتی به است.ان تهران را با است.فاده از جاده های مختلف کوتاه کرد، سرمایه گذاری هایی برای احداث جاده های جدید انجام شده است..

شهرک صنعتی خوارزمی به یکی از بهترین و بزرگ ترین شهرک های صنعتی تهران تبدیل می شود و با است.ان تهران فاصله قابل توجهی دارد. با توجه به اینکه می توان مسیر این شهرک صنعتی به است.ان تهران را با است.فاده از جاده های مختلف کوتاه کرد، سرمایه گذاری هایی برای احداث جاده های جدید انجام شده است..

شهرک صنعتی خوارزمی در فاصله نسبتا زیادی از تهران واقع شده است.. اما احداث جاده کمربندی پاکدشت که دقیقا از مقابل این شهرک می گذرد، یک پروژه ملی بسیار بزرگ است. که فاصله تهران تا این شهرک صنعتی را به حدود دقیقه کاهش می دهد. این شهرک در مجاورت اتوبان و آزادراه تهران &#; مشهد قرار دارد و عرض . کیلومتری آزادراه فضای مناسبی را برای تبلیغات صنعتگران ایجاد کرده است..  به همین دلیل وزیر راه و شهرسازی راه های مختلفی را برای تامین هزینه های اضافی ساخت این جاده بررسی کرده و با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور، بیش از کیلومتر ساخته شده است..


انواع مختلف از دیگ بخارها یا بویلرها در است.انداردهای گوناگون تولید می شوند و به قیمت متفاوت به فروش میرسند. این محصولات با کارایی و راندمان بالایی که دارند، توانسته در صنعت جایگاه بسیار زیادی به دست آورند. به منظور خرید این نوع از محصولات حتما مراکز معتبر را هدف قرار دهید تا بتوانید از کیفیت و کارایی آن مطمئن باشید. قرار است. یک بار برای خرید آن هزینه کنید و برای مدت طولانی از عملکرد آن بهره مند شوید، هرگونه سهل انگاری در این زمینه می تواند هزینه ی پرداخت شده را به باد دهد. دیگ بخار که از آن به عنوان بویلر نیز یاد می شود دارای انواع مختلفی است. و به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد امروزه دارای کاربرد مختلفی می باشد. بویلر یک است.وانه ی عمودی  یا افقی می باشد که قابلیت این را دارد آب و گرما را با هم ترکیب کرده و بخار مورد نیاز را تولید کند. از بخار تولید شده هم در ساختمان ها به منظور گرم کردن و هم در صنایع برای امور مختلفی است.فاده می شود.

تفاوت دیگ با درام متقاطع با دیگ با درام طولی در این است. که درام به صورت مقاطع در مسیر جریان حرارت قرار گرفته است.. این امر سبب ایجاد توزیع دمای یکنواخت­ تر می­ شود. ولی لازم به ذکر است. که در بارهای بالا در صورت خشک بودن تیوب­ های بالایی، احتمال بیش از حد گرم شدن و شکست لوله وجود دارد. همچنین یکی از مزایای این نوع دیگ، این است. که به دلیل موقعیت متقاطع تیوب­ ها، امکان جانمایی تعداد بیشتری لوله شیب دار وجود دارد.

اگر مایل هستید تا دیگ بخار صنعتی شما دارای طول عمر بسیار بالا و کمترین خطای ممکن در خروجی باشد کافی است. به تله های موجود در رادیاتورها توجه کنید این رادیاتور حداقل دارای سال عمر مفید هستند که با نگهداری صحیح این رقم می تواند بیشتر هم گردد و دیگ بخار شما با قدرت و کارآیی بسیار بالا کار کند، کافیست به صورت دوره ای عملکرد دیگ بخار و سطح آب آن را بررسی کنید و از دریچه های تخلیه فشار اصلی اطمینان پیدا کنید. شما می توانید به صورت سالیانه از تکنیسین های این کار برای بررسی دقیق تر کمک بگیرید آن ها راهنمایی های کافی را مبذول خواهند نمود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر