مشاوره و اجرا دیگ بخار در شهرک صنعتی شمس آباد

Boiler-1
Boiler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.

صنایع شیمیایی و پلاستیک، سلولزی، دخانی، نساجی و پوشاک، غذایی و آشامیدنی، برق و الکترونیک، فلزی و ماشین‌سازی، کانی غیرفلزی و خدمات از جمله صنایعی هستند که در شهرک صنعتی شمس‌آباد فعالیت می‌کنند. صنایع فلزی و ماشین سازی با قرارداد واگذاری بیشترین سهم را دارند و به ترتیب کانی غیر فلزی قرارداد، شیمیایی و پلاستیک ۸ قرارداد، غذایی و آشامیدنی ۵ قرارداد، خدمات قرارداد، سلولزی قرارداد، نساجی و پوشاک ۸ قرارداد و در آخر برق و الکترونیک با قرارداد به کار خود در این شهرک به فعالیت می‌پردازند.

شهرک‌‎​‎‎​ صنعتی بزرگ ولی بی صاحب بی مدیریت همیشه شلوغ مگه میشه شهرک به این بزرگی فقط یک راه ورود داشته باشه همیشه خدا‌‎‌​‌​ ترافیکه جلو شهرک اکثر اوقات پلیس هست خوبه مواقعی که نیست خیلی افتضاح مدیریت داغون شهرک که برای رفاه حال کارکنانش راه های دیگه‌‎​‎‏‏ شهرک باز نمیکنه داخل شهرک جوریه ادم انگار میره افرود عوارض زمین خیلی زیاده ماشاالله


برای خرید دیگ بخار صنعتی و یا کسب اطلاعات در مورد این سیستم تماس بگیرید . دستگاه های دیگ بخار صنعتی Industrial boiler که برای تولید گرمای حرارتی مورد است.فاده قرار می گیرند در واقع عملکردی بسیار مشابه با دیگهای بخار خانگی دارند…با این تفاوت که دیگهای صنعتی در ابعادی که به طور قابل ملاحظه ای بزرگتر هستند عرضه می شوند بنابراین ظرفیت گرمایی آنها نیز به طور چشمگیری افزایش می یابد.

به طور کلی طرز کار دیگ بخار بدین صورت است. که آب در مخزن دیگ بخار ذخیره شده و سپس توسط گاز طبیعی، پروپان، گازوئیل، زغال سنگ و یا یک عنصر الکتریکی گرم میشود و وقتی آب به بخار تبدیل شد در یک مخزن خالی گنبدی شکل جمع میگردد. بخار بطور مستمر در گنبد و سطح فشار در ارتفاع بالا و بالاتر جمع شده و زمانی که به سطح مورد نظر رسید بخار از طریق دریچه آزاد میگردد تا بدین ترتیب از طریق لوله ها و اطراف خانه حرکت نماید. بخار مادامی که مشعل روشن باشد از طریق یک سری رادیاتور حرکت میکند تا زمانی که انرژی به اندازه کافی مصرف گردد سپس بعد از خاموشی مشعل دوباره به آب تبدیل میگردد و مجددا به دیگ بخار برمیگردد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی سازندگان و تولیدکنندگان دیگ های بخار به دنبال تولید بهترین و مجهزترین دیگ بخار ها هستند که دیگ بخار صنعتی نیز یکی از این موارد است.. دیگ بخار صنعتی که بیشتر در صنایع نساجی، پتروشیمی، شیمیایی، ساخت یونولیت به کار میرود دارای محفظه غیرقابل نفوذ و از جنس است.یل ضدزنگ برای نگهداری از آب میباشد. جهت دریافت کاتالوگ و کتابچه راهنمای دیگ بخار صنعتی شرکت فن آوران زاگرس با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر