مشاوره و اجرا دیگ بخار در شهرک صنعتی چهاردانگه

Boiler-1
Boiler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.

اگر تصمیم به خرید کابینت، مبل، میز غذاخوری، میز تلویزیون و بسیاری اثاثیه دیگر منزل گرفته باشید، بدون شک اسم چهاردانگه تهران نیز به گوش شما خورده است.. چهاردانگه یکی از شهرهای پر رفت و آمد تهران است. و یکی از بازارهای خوش نام این است.ان نیز به شمار می رود. عمده شهرت چهاردانگه تهران به خاطر بازار مبل و کابینت آن است.؛ اما چهاردانگه کجاست و چرا تا این حد شهرت پیدا کرده است.؟ تفاوت آن با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران چیست؟ قیمت ها در این منطقه به چه شکلی است.؟ جواب این سؤالات و بسیاری سؤالات دیگر را در ادامه مطلب با هم جستجو خواهیم کرد. ادامه مطلب را با مجله وارناسا همراه باشید.

وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.


جهت رفع مشکلات فوق دیگ­ های عقب تر طراحی شده است.. در این طراحی علاوه بر اینکه انتهای دیگ در ارتباط با مواد حاصل از احتراق نمی­باشد، سطح انتقال حرارت افزایش یافته و در نتیجه بازدهی دیگ افزایش می­ یابد. در شکل زیر هر دو نوع مختلف دیگ نشان داده شده است..

دیگ بخار چیست؟ جریان بخار همواره تامین گرما، جنبش مکانیکی، کنترل فشار و تامین آب را برای مراحل مختلف بر عهده دارد. مزیت های زیاد بخار منجر گردیده تا یک انرژی قابل توزیع باشد. برای مثال غیر سمی بودن، بازده بالا و امکان انتقال آسان، قیمت پایین و گنجایش حرارتی بالای آن در مقایسه با سایر انرژی ها را می توان بعنوان مزایای بخار نام برد. یکی از ساده ترین روش های انتقال حرارت است.فاده از بخار آب می باشد. آب به جهت گنجایش حرارتی بالا و همینطور ارزانی و در دسترس بودن تحت عنوان یک منتقل کننده حرارت مورد است.فاده قرار می گیرد. امروزه بسیاری از کارخانه ها و صنایع مختلف برای تولید محصولات خود به بخار زیادی نیاز دارند که با کمک دیگ بخار می توانند به راحتی نیاز خود را تامین نمایند، دیگ ها همواره حجم بسیار بالایی از بخار را تولید می کنند و در اختیار شرکت ها قرار می دهند تا نیاز خود را پوشش بدهند. دیگ بخار شباهت زیادی به زودپز دارد، با ایجاد حرارت بالا کمک می کند تا آب موجود در مخزن دیگ شروع به جوشیدن کرده و تبدیل به بخار شود، این دیگ ها نمونه ها و مدل های مختلفی دارند که از نظر شکل ظاهری و کیفیت و کارایی با یکدیگر متفاوت هستند.

دیگ بخارهای تولیدی این شرکت در دو نوع فایرتیوب و واترتیوب موجود است. که از قابلیت تولید بخار و آبگرم برخوردار است.، قصد ما از ارائه این مقاله نقل دیگ بخار در ظرفیت‌های مختلف می‌باشد که در ذیل رایج ترین نوع آنها را مورد بررسی قرار داده ایم.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر