مشاوره و اجرا دیگ بخار در فیروزکوه

Boiler-1
Boiler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تنگه واشی مکانی با جاذبه‌های گردشگری است. که در حدود ۵ کیلومتری شمال غربی شهرستان فیروزکوه قرار گرفته و با داشتن آب و هوای مناسب در تابستان‌ها، میزبان جمعیت کثیری از مسافران و گردشگران می‌باشد. شاید یکی از جذابترین بخش‌های سفر به تنگه واشی حرکت در رودخانه‌ای است. که در بین یک دره سنگی قرار دارد. با توجه به نزدیکی تنگه واشی به شهر تهران، امکان مسافرت یک روزه به این منطقه وجود دارد و به‌خصوص در تابستان هزاران نفر از ساکنین است.ان تهران و دیگر است.ان‌های اطراف به این منطقه مسافرت می‌کنند. در سال‌های اخیر، بسیاری از موسسه‌های توریستی، اقدام به برگزاری تورهای گوناگونی در این منطقه نموده‌اند که همین امر باعث افزایش شهرت و معروفیت این منطقه شده‌است.

در طول مسیر این قطار، شاهکارهای معماری متعددی وجود دارند. پل ورسک یکی از مهم‌ترین سازه‌های موجود در این مسیر ۸ کیلومتری است.. این پل در ارتفاعات شهرستان سوادکوه ساخته شده. جالب است. بدانید که در ساخت این پل از هیچ فلزی است.فاده نشده و مصالح اصلی آن، فقط ملات و سیمان و شن است..

برای رسیدن به دریاچه آهنک با ماشین،‌ ابتدا باید به روستای سیمین دشت بروید و پس از آن، مسیری خاکی را یا باید دقیقه با ماشین و یا ساعت پیاده، طی کنید. ناگهان در میان بیابان، نیزاری کوچک را خواهید دید که دریاچه آهنک در دل آن پنهان شده است..


در این نوع از دیگ­‌ها مواد حاصل از احتراق از داخل مجموعه ­ای از تیوب­ ها عبور نموده و آب روی پوسته­ ی بیرونی لوله­ ها جریان داشته و حرارت را دریافت می­ نماید. انرژی حرارتی منتقل شده به آب باعث بخار شدن آب می­ گردد. این دیگ­ ها در مقایسه دیگ­ های واترتیوب ارزان قیمت­تر بوده و غالبا برای کاربردهای صنعتی کوچک و فشارهای کاری پایین ­تر است.فاده می­ شوند. بازدهی این نوع از این دیگ ­ها بر اساس آرایش و ابعاد تیوب­ ها و تعداد پاس ­ها تعیین می­ گردد. مسلم است. که هرچقدر سطح انتقال حرارت بیشتر باشد بازدهی دیگ نیز افزایش می­ یابد، اگرچه که هزینه­ ها و پیچیدگی دیگ نیز افزایش می ­یابد. در دیگ­ های فایرتیوب بدلیل حجم آبگیری بالای دیگ، زمان راه‌اندازی دیگ بالا می­ باشد.

همانند آنچه در شکل زیر مشاهده می­ شود نوع اصلی درام دیگ واترتیوب، به صورت شیب­ دار می ­باشد که همانطور قبلا گفته شد، بر اساس قانون ترموسیفون عمل می­ نماید. آب تغذیه به درام طولی قرار گرفته در بالا وارد شده و به سمت پایین سرازیر می ­شود. با حرارت دیدن آب دمای آن افزایش یافته و چگالی آن کاهش می­ یابد. این اختلاف چگالی باعث جریان طبیعی به سمت بالا شده و جریان مجددا به درام بالایی وارد شده و ذرات بخار به سطح آب رفته و بدین صورت بخار تولید می­ شود. ظرفیت این بویلرها معمولا از / تا تن در ساعت می­ باشد.

از ایرادات این نوع دیگ می توان به ایجاد رسوب در قسمت پایین دستگاه و پس از مدتی خراب شدن یا حتی انفجار را در بر داشت. در قسمت بالای آن سطح داغ آتش قرار داشت که جهت جلوگیری ارتباط پیدا کردن فلز و آب میشد که به همین دلیل حرارت به شدت افزایش پیدا میکرد و باعث سوختن و تغییر شکل پیدا کردن و در نهایت خرابی میشد؛ پس از آن دیگ بخار های درون سوز طراحی شدند که در مقایسه با برون سوز فشار بالاتری را متحمل می شدند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر