فروش دیگ بخار در لواسان

Boiler-1
Boiler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


احتمالاً نام تلو را شنیده‌اید. تلو نام یک پارک لواسان است. که در کیلومتر جاده‌ای به همین نام واقع شده است.. پارک جنگلی تلو یکی دیگر از مهم‌ترین جاهای دیدنی لواسان به شمار می‌رود که بعضی‌ها آن را با نام پارک جنگلی غزال می‌شناسند.

لواسان از شهرهای است.ان تهران در شهرستان شمیرانات است. که به‌لطف داشتن آ‌ب‌وهوای مطبوع، مناظر سرسبز و جاهای دیدنی طبیعی، گردشگران زیادی سفر به این منطقه را در برنامه خود می‌گنجانند. لواسانات به لواسان بزرگ، لواسان کوچک و شهر لواسان تقسیم شده و روستاهای متعددی را در خود جای داده است.. این منطقه در نزدیکی تهران قرار دارد و از همین رو پایتخت‌نشینان می‌توانند در مدت‌زمانی کوتاه از شلوغی شهر فاصله بگیرند و به دل طبیعت زیبا پناه ببرند. برای اطلاع از جاهای دیدنی لواسان، با این مقاله همراه شوید.

مسیر دسترسی لواسان به دلیل نزدیکی به تهران، در روزهای آخر هفته بسیار شلوغ می‌گردد. گردشگران با اجاره ویلا یا سوئیت در لواسان برای آخر هفته خود راهی این شهر زیبا می‌شوند. لواسان در کیلومتری شمال شرق تهران قرار دارد. بهترین راه رسیدن به لواسان از آزاده راه شیهدبابایی می‌باشد. از آنجا به جاده لشکرک بروید و بعد وارد بلوار امام خمینی شوید. این بلوار شما را به مسیر ورودی لواسان می‌رساند. فاصله لواسان تا آزادراه شهیدبابایی در حدود کیلومتر است. و اگر ترافیک نباشد، ظرف کمتر ۵ دقیقه می‌توانید به لواسان برسید.


انتقال حرارت در دیگ می­ تواند به صورت هدایت، جابجایی و تششع انجام شود. تماس مستقیم شعله با تیوب ­ها باعث ایجاد آسیب و خرابی در تیوب­ها می­ گردد. با عبور شعله از میان کوره، انتقال حرارت تشعشعی جذب می­ گردد که در شکل زیر نشان داده شده است..

ظرفیت این دیگ بخار همانطور که از نامش پیداست، دیگ بخار پنج تن یا کیلوگرم است. که قادر است. در هر ساعت کیلوگرم بخار خروجی داشته باشد، دیگ بخار پنج تن از بویلرهای بزرگ و برای کارخانجات مورد است.فاده قرار می گیرد؛ در این نوع دیگ بخار آتش باعث ایجاد حرارت و گرما و در نتیجه تبدیل آب به بخار می شود، این بخار تحت فشار بالایی تولید می شود؛ دیگ تنی از نوع فایرتیوب و عقب تر می باشد.

یکی از انواع توسع یافته ­ی دیگ­ های بخار واترتیوب دیگ با درام خمیده یا است.رلینگ می ­باشد. این نوع از دیگ نیز بر اساس دما و اختلاف چگالی عمل می­ نماید با این تفاوت که از چهار عدد درام است.فاده می­ نماید. آب سرد تغذیه وارد درام بالایی سمت چپ شده و بواسطه ­ی چگالی بالاتر به دارم پایین سرازیر شده و با جذب حرارت توسط درام و لوله­ ها، گرم شده و به سمت دو درام بالایی حرکت کرده و حباب­ های بخار تشکیل شده به سطح آب می­ روند. این نوع از دیگ­ ها دارای سطح انتقال حرارت بالایی هستند و آب به طور طبیعی سیرکوله می­ شود.



( فروش ) های دیگر