مشاوره و اجرا دیگ بخار در لواسان

Boiler-1
Boiler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هم‌چنین همراه داشتن دیگر ملزومات سفر، مانند البسه مطابق با فصل، کفش پیاده‌روی مناسب، کرم ضد‌آفتاب، شارژر، دوربین عکاسی برای ثبت لحظات شاد و به‌یاد ماندنی و غیره باعث می‌شود تا در طول سفر با مشکل و نگرانی مواجه نشوید. علاوه‌بر موارد ذکر شده، باید باتوجه به نحوه و زمان سفرتان دیگر تجهیزات لازم را هم فراهم کنید.

دیدنی‌های لواسان بسیار زیاد و متنوع است.. برخی از این جاذبه‌های گردشگری لواسان در میان گردشگران بسیار محسوب می‌باشد. در ادامه به برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری لواسان اشاره می‌کنیم. در سفر خود به این شهر زیبا، حتما از جاهای دیدنی لواسان بازدید کنید.

آبشار موآب با ۸ متر ارتفاع، یکی دیگر از آبشارهای تماشایی افجه است. که قبل از دشت هویج خودنمایی می‌کند. گردشگران و کوهنوردانی که قصد رسیدن به دشت هویج را دارند، اغلب در کنار این آبشار است.راحت می‌کنند و از آن لذت می‌برند.


امروزه با پیشرفت تکنولوژی سازندگان و تولیدکنندگان دیگ های بخار به دنبال تولید بهترین و مجهزترین دیگ بخار ها هستند که دیگ بخار صنعتی نیز یکی از این موارد است.. دیگ بخار صنعتی که بیشتر در صنایع نساجی، پتروشیمی، شیمیایی، ساخت یونولیت به کار میرود دارای محفظه غیرقابل نفوذ و از جنس است.یل ضدزنگ برای نگهداری از آب میباشد. جهت دریافت کاتالوگ و کتابچه راهنمای دیگ بخار صنعتی شرکت فن آوران زاگرس با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

دیگ بخارهای تولیدی این شرکت در دو نوع فایرتیوب و واترتیوب موجود است. که از قابلیت تولید بخار و آبگرم برخوردار است.، قصد ما از ارائه این مقاله نقل دیگ بخار در ظرفیت‌های مختلف می‌باشد که در ذیل رایج ترین نوع آنها را مورد بررسی قرار داده ایم.

برای آماده سازی قیر باید مخازن ذخیره سازی آن گرم شود . دمای قیر باید به اندازه کافی در دمای بالا ثابت باشد بعنوان مثال دمای درجه سانتیگراد لازم است. تا حالت مایع بودن آن حفظ شود و قابلیت پمپاژ داشته باشد. اگر حرارت قیر پایین بیاید پمپاژ آن دشوار یا غیر ممکن می شود و بنابراین برای است.فاده از آن باید از یک منبع حرارت دقیق و قابل اطمینان مثل دیگ بخار است.فاده نمود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر