مشاوره و اجرا دیگ بخار در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Boiler-1
Boiler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


دیگ بخار ( steam boiler ) دستگاهی است. که کاربرد آن برای تولید بخار از آب است. . این عمل با است.فاده از نیروی گرمایشی که از طریق سوخت هایی چون ذغال سنگ ، گاز شهری ، گازوئیل و مواد مذاب، &#; اتفاق می افتد . جنس مخزن بویلر بخار یا از فولاد و یا از چدن است. که دیگ بخار فولادی برای تولید بخار پر فشار کاربرد دارد و دیگ بخاری چدنی برای تولید بخار کم فشار مورد است.فاده قرار می گیرد. داخل دیگ بخار دو قسمت وجود دارد : قسمت آتش و قسمت آب . معمولا دیگ های بخار در صنایعی که نیاز به بخار دارد کاربرد فراوان دارد و با پیشرفت تکنولوژی روز به روز نمونه های بهتری از دیگ های بخار تولید می شوند. دیگ بخار در صنایع بلوک زنی و جدول زنی، شست شوی مخازن سی ان جی، مرغداری و دامداری ها و صنعت پرورش غارش و همچنین در بسته بندی بعضی مواد غذایی و اکثر کارخانجات ، مجتمع های تجاری و مسکونی ، و در بسیاری از جاهای مختلف به کار میرود.

سیستم های گرمایشی به طور عمده به انواع مختلف از بویلر ها متصل هستند تا گرمای مورد نیاز برای تغییر دمای ساختمان ها به دست آید.صنایع مختلف نیز به مقدار بسیار زیاد از مزایای انها است.فاده می کنند.  قبل از خرید این نوع از محصولات لازم است. انواع مختلف آن را بشناسید و متناسب با نیاز موجود، مناسب ترین گزینه را در اولویت قرار دهید.

یکی از انواع توسع یافته ­ی دیگ­ های بخار واترتیوب دیگ با درام خمیده یا است.رلینگ می ­باشد. این نوع از دیگ نیز بر اساس دما و اختلاف چگالی عمل می­ نماید با این تفاوت که از چهار عدد درام است.فاده می­ نماید. آب سرد تغذیه وارد درام بالایی سمت چپ شده و بواسطه ­ی چگالی بالاتر به دارم پایین سرازیر شده و با جذب حرارت توسط درام و لوله­ ها، گرم شده و به سمت دو درام بالایی حرکت کرده و حباب­ های بخار تشکیل شده به سطح آب می­ روند. این نوع از دیگ­ ها دارای سطح انتقال حرارت بالایی هستند و آب به طور طبیعی سیرکوله می­ شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر