فروش دیگ بخار در پیشوا

Boiler-1
Boiler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:

ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..

«... ای مردم چرا نشسته‌اید؟ امروز عزاداری ما دو تا شد، یکی عزای امام حسین و دیگری اینکه دیشب دژخیمان شاه، ریخته‌اند منزل آیت‌الله خمینی و پس از دستگیری، ایشان را به تهران برده‌اند و جمعی از مردم اعتراض کرده و زخمی شده‌اند؛ ای مردم! خاک بر سرمان شد که مرجع تقلید ما دستگیرشده‌اند…»


دیگ بخار های ما به تمام شهرستانها ارسال شده است. لذا اگر نیاز داشتید بویلر بخار های شرکت فن آوران زاگرس را از نزدیک مشاهده کنید کافی است. با کارشناسان ما تماس بگیرید تا با هماهنگی لازم در شهر شما از پروژه ایی که دستگاه های ما در آن نصب گردیده است. بازدید نمایید تا از نزدیک شاهد کیفیت محصولات ما باشید . ارسال به شهرهای تهران گرگان یزد اصفهان تبریز ارومیه رشت سازی مشهد نیشابور سبزوار اردبیل کرج ایلام بوشهر شهر کرد بیرجند اهواز بجنورد بویلر بخار در زنجان سمنان زاهدان ارسال دستگاه دیگ بخار به قزوین شیراز قم سنندج کرمان و فروش دیگ بخار در کرمانشاه خرم آباد اراک و همدان . برای ارسال و سفارش محصول در شهر شما تماس بگیرید با تشکر فراوان

محصولات پتروشیمی بطور گسترده در زندگی روزانه مورد  استفاده قرار می گیرد. در تولید انواع محصولات شیمیایی فرایندهای گرمایشی متعددی مورد نیاز است. که این حرارت از طریق دیگ بخار تامین می شود. البته دیگ بخار مورد است.فاده در صنایع بزرگ و مادر مثل پتروشیمی ظرفیت های بسیار بالایی دارد.

طبقه­‌بندی دیگ­‌ها به روش­‌های مختلفی مانند شکل ظاهری (افقی یا عمودی) ، شکل انتهایی دیگ (عقب تر و عقب خشک)،  فشار کاری دیگ (فشار پایین، فشار متوسط و فشار بالا)، دمای کاری دیگ (دما پایین، دما متوسط و دما بالا) ، نوع سوخت مشعل( گاز، گازوئیل، مازوت و چندگانه سوز) ، مسیر شعله ( پاس و پاس) و بر اساس نوع سیال در لوله (واترتیوب و فایرتیوب)  انجام می‌­شود.



( فروش ) های دیگر