مشاوره و اجرا دیگ بخار در پیشوا

Boiler-1
Boiler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


«... ای مردم چرا نشسته‌اید؟ امروز عزاداری ما دو تا شد، یکی عزای امام حسین و دیگری اینکه دیشب دژخیمان شاه، ریخته‌اند منزل آیت‌الله خمینی و پس از دستگیری، ایشان را به تهران برده‌اند و جمعی از مردم اعتراض کرده و زخمی شده‌اند؛ ای مردم! خاک بر سرمان شد که مرجع تقلید ما دستگیرشده‌اند…»

زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن

پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.


همانند آنچه در شکل زیر مشاهده می­ شود نوع اصلی درام دیگ واترتیوب، به صورت شیب­ دار می ­باشد که همانطور قبلا گفته شد، بر اساس قانون ترموسیفون عمل می­ نماید. آب تغذیه به درام طولی قرار گرفته در بالا وارد شده و به سمت پایین سرازیر می ­شود. با حرارت دیدن آب دمای آن افزایش یافته و چگالی آن کاهش می­ یابد. این اختلاف چگالی باعث جریان طبیعی به سمت بالا شده و جریان مجددا به درام بالایی وارد شده و ذرات بخار به سطح آب رفته و بدین صورت بخار تولید می­ شود. ظرفیت این بویلرها معمولا از / تا تن در ساعت می­ باشد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی سازندگان و تولیدکنندگان دیگ های بخار به دنبال تولید بهترین و مجهزترین دیگ بخار ها هستند که دیگ بخار صنعتی نیز یکی از این موارد است.. دیگ بخار صنعتی که بیشتر در صنایع نساجی، پتروشیمی، شیمیایی، ساخت یونولیت به کار میرود دارای محفظه غیرقابل نفوذ و از جنس است.یل ضدزنگ برای نگهداری از آب میباشد. جهت دریافت کاتالوگ و کتابچه راهنمای دیگ بخار صنعتی شرکت فن آوران زاگرس با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

فضای موتورخانه و ابعاد آن و همچنین میزان بخار مورد نیاز تعیین کننده­‌ی انتخاب نوع افقی یا عمودی دیگ می­‌باشد. برای کاربردهایی که به میزان کمی بخار نیاز دارند و همچنین فضای موتورخانه نیز باریک و کوچک می‌­باشد، دیگ­‌های بخار عمودی انتخاب مناسبی هستند. برای مصارفی که به مقادیر بالای بخار نیاز است. از دیگ­‌های افقی است.فاده می­‌گردد. معمولا



( مشاوره و اجرا ) های دیگر