فروش ردیاب شخصی در اسلامشهر

personal tracker-1
personal tracker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اسلامشهر مرکز شهرستان اسلامشهر و دومین شهر پرجمعیت در است.ان تهران است.. شهرستان اسلامشهر با مساحت ۵ کیلومتر یکی از شهرستان‌های است.ان تهران است.. این شهرستان در جنوب غربی است.ان تهران قرار دارد و مرکز آن شهر اسلامشهر است.. این شهرستان از شرق و جنوب به ری از غرب به رباط کریم و از شمال غرب به شهریار محدود است. . اسلامشهر در سال ۵، ۵۸٬ نفر جمعیت داشت که ٬۸ نفر آن مرد و ٬۸ نفر آن زن می‌باشند.

یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.؛ از مهم‌ترین مستندات این گفته، وجود قبرستان ارامنه در کمربندی این شهر بوده که قدمتی چند ده ساله داشته و امروزه نیز مراجعین فراوانی دارد. از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.

شهریاریها : آدرس و مشخصات مدیران تمامی مراکز ( آسایشگاه ها) نگهداری سالمندان در است.ان تهران -مرکز آتیه سبزامید/ نشانی: خ شهید افشاری ـ  میدان بنی هاشم ـ بوستان نهم شرقی یا شهید جعفری ـ نبش تالار ساقدوش  ـ پلاک ۸/ نام مدیر: ملیحه مشهدی رضا خراسانی/ کدپستی:۸/ تلفن:۸۵-۵ -مرکز دادخواه/ نشانی: خواجه عبدالله انصاری […]


ردیاب شخصی G دارای نرم افزار AIKA GPS برای گوشی های اندروید و IOS می باشد. شما میتوانید با ورود به بخش محصولات رایان جی پی اس و وارد شدن ببخش محصول خریداری شده ، نرم افزار را در انتهای توضیحات هر محصول دانلود و نصب نمایید . همچنین شما با خرید ردیاب پرسنلی و شخصی از رایان جی پی اس سال اکانت نرم افزاری بدون پرداخت شارژ یا آبونمان سالیانه میتوانید هدیه بگیرید. این ردیاب شخصی هوشمند دارای ماه گارانتی تعویض برد داخلی ردیابی می باشد.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با است.فاده از طراحان گرافیک است.. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است. و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

علاوه بر موارد فوق مهم‌ترین کاربرد و پرکاربردترین مورد است.فاده از این موقعیت‌یاب، است.فاده از آن جهت موقعیت‌یابی و حفاظت از سالمندان، افراد آلزایمری، حیوانات خانگی و کودکان، به‌ویژه کودکان توانخواه و مبتلا به اوتیسم است..



( فروش ) های دیگر